تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

PYRAMID Offline
#1 ارسال شده : 1395/08/24 03:52:38 ب.ظ
PYRAMID

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 22
مکان: تهران

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
پرده زبرا از جدیدترین انواع پرده های تزئینی است که ساختار آن از تور و پارچه تشکیل شده است که بصورت راه راه مساوی بوده و دید آن سایه روشن می باشد.تولید و مونتاژ پرده زبرا بصورت دوبل انجام می گیرد که این تکنولوژی امکان سایه روشن شدن پرده را فراهم می کند.


از مزایای برجسته این محصول جمع شدن کامل پرده در کانال آن می باشد که در صورت تمایل می توان از نور کامل پنجره نیز استفاده نمود.در برخی از مدل های این محصول می توان از موتور های جمع کننده در داخل آن استفاده کرد تا عملکرد باز و بسته شدن آن بصورت برقی انجام گیرد.

لینک منبع:پرده زبرا شرکت پیرامید

http://pyramidtarh.com/
 1 کاربر از PYRAMID برای ارسال مفیدش تشکر کرده است.
تبلیغات
CoverSun Offline
#2 ارسال شده : 1399/02/22 12:32:56 ق.ظ
CoverSun

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1

تفاوت بین پرده مدرن، پرده شید، پرده کرکره چیست؟

وقتی صحبت از پرده برای پنجره می شود، گزینه‌های زیادی وجود دارد که می‌تواند برای خانه شما انتخاب مناسبی باشد. برای اینکه خانه حس بهتری به افراد ببخشد، بسیاری از مردم از جمله طراحان داخلی از کلماتی همچون پرده شید و دیگر اصطلاحات موجود استفاده می‌کنند. در حالی که از تمامی مدل‌های پرده برقی متناسب با محیط و دکوراسیون و با بسیاری از سبک های تزئینات در هر اتاق خانه قابل استفاده هستند، هرکدام ویژگی‌های متمایز و خاص خود را دارند.

پرده ها
پرده‌های معمولی که اکثر مردم نسبت به خرید آن اقدام می‌نمایند. این پرده‌ها را در طیف گسترده ای از عرض ، طول ، پارچه ، رنگ و الگوها پیدا خواهید کرد و آنها را به یک انتخاب همه کاره و محبوب برای هر اتاق خانه، حتی حمام و آشپزخانه تبدیل خواهید کرد.
پرده های کوتاه و ظریف که فقط نیمی از قسمت انتهایی پنجره روی یک سینک آشپزخانه را پوشانده، در اتاق خواب احتمالاً از پرده های دیگری برای جلوگیری از ورود نور به داخل و خواب راحت‌تر استفاده می‌شود که به آن پرده بلک اوت گویند.
در بعضی موارد در اتاق یا سالن از پرده سان اسکرین استفاده خواهد شد زیرا پرده ها از پارچه های سبک و گاهی اوقات کاملاً بی نظیر ساخته شده اند. این بدان معنی است که در حالی که پرده ها نور را فیلتر نمی‌کنند، بلکه از تابش پرتوهای مضر نور خورشید جلوگیری می‌نمایند بنابراین ، آنها اتاق خواب شما را به محیطی دلپذیر تبدیل خواهند کرد.
از پرده های رنگارنگ برای اضافه کردن زیبایی به اتاق خواب خود استفاده کنید، یا با الگویی جالب همراه شوید تا فضای جالب‌تری را بوجو آورید. استفاده از پرده مدرن رنگی می‌توانید طراحی داخلی خانه را به چیزی فراتر از تصور تبدیل نمایید.

پرده شید
شید یک پانل پارچه ای نرم است که به یک میله یا قاب در لبه بالایی وصل شده است. شیدها به طیف گسترده ای از طول، عرض، رنگ ها و مواد وجود دارد که اندازه آنها متناسب با پرده‌هایی است که در زیر آویز قرار دارند، و درون قاب پنجره قرار می‌گیرند. برای رها کردن نور یا دیدن بیرون، باید شید را بالا بکشید، بسته به سبک شید، رول بالای آن می‌چرخد و سبک‌های مختلفی از سایه های پنجره را به وجود می‌آورند.
پرده شید رول ساده ارزان قیمت هستند و همانطور که از نام آن پیداست، پرده به دور یک غلتک می‌چرخد و جمع می‌شود. شیدهای محبوب شامل شید رومی است که به داخل شکاف‌های عمیق فرو می‌روند. با سبک‌های مختلف شید می‌توانید هر نوع تزئین پنجره ای را از ساده تا رسمی تکمیل نمایید.

کرکره
در حالی که کرکره‌ها با کمک بند یا مکانیسم بالابر مانند شیدها بالا و پایین می‌شوند، از نظر دیگر تفاوت هایی دارند که پرده‌ها طول محکم پارچه ای ندارند. در عوض ، آنها از چوب ، بامبو ، آلومینیوم یا روکش های وینیل ساخته شده اند. به همین دلیل ، به ندرت لازم است کل کرکره را باز کنید مگر اینکه بخواهید پنجره را در زیر آن باز کنید.
پرده کرکره ای به رنگ های مختلف و جنس‌های متفاوت موجود می‌باشند. از کرکره چوبی گرفته تا آلومینیومی. از آنجا که آنها نور را بسیار مؤثر جلوه می دهند، کرکره انتخاب خوبی برای اتاق خواب می‌باشد.
در حالی که کرکره با روکش افقی متداول هستند ، پرده هایی با حلقه های عمودی آویزان نیز وجود دارد. اینها معمولاً در درهای کشویی یا روی پنجره های کشویی بزرگ استفاده می‌شوند.
سارا احمدی Offline
#3 ارسال شده : 1399/06/13 03:18:43 ب.ظ
سارا احمدی

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

مناسب ترین پرده برای آشپزخانه منزل پرده زبرا می باشد. پرده زبرا یکی از مدر ترین المان های طراحی دکوراسیون داخلی منل می باشد که علاوه بر زیبایی و جلوه ی خاصی که به آشپزخانه شما میدهد، عمر زیادی دارد.
زبرا یا پرده زبرا چیست؟

پرده های کلاسیک که همه ما نمونه ای از آن را در خانه استفاده می کنیم یا دیده ایم به صورت عمودی و در عرض پنجره حرکت می کنند. شما می بایست برای چندین متر پارچه هزینه کنید تا پرده نمای چین دار داشته باشد. همچنین در خوش بینانه ترین حالت اگر پرده ها را کنار بزنید باز هم نور کافی وارد اتاق نمی شود و بخشی از پنجره توسط پرده مستور می شود.

همچین برای تنظیم میزان نور ورودی دو راه بیشتر وجود ندارد. یا پرده را به صورت کلی جلوی پنجره بکشید یا در دو سمت پنجره جمع کنید.

پرده های زبرا کارکرد متفاوت تری دارند. این پرده ها در طول پنجره حرکت می کنند و بدون نیاز به چین اضافی به صورت مستقیم کل عرض و ارتفاع پنجره رو می پوشانند.

جنس این پرده ها ترکیب پارچه و تور هست. پارچه و تور به صورت منظم در بافت این پرده ها وجود دارد. وجود تور در پرده زبرا باعث می شود حرکت نور به فضای داخلی تلطیف شود.

تنظیم نور در این سبک از پرده ها با تاریک و روشن کردن امکان پذیر است به این صورت که قسمت های پارچه ای روی هم قرار میگیرند و از ورود نور به داخل جلوگیری می کنند. همچنین در صورتیکه نیاز به نور بیشتری داشته باشید می توانید با کشیدن تسمه مربوطه کل پرده را در قسمت بالای پنجره جمع کنید و به این صورت نور کامل وارد فضا خواهد شد.

برای داشتن یک نور ملایم، کافی است پرده را به صورتی تنظیم کنید که نوارهای توری دیده شود و نور را از خود عبور دهند.

یکی از بزرگترین محاسن پرده های زبرا این است که شما در روز می توانید نور کافی را تجربه کنید و در شب نیازی به کشیدن زیر پرده ای و غیره ندارید و با تاریک کردن فضای داخلی امکان دید از بیرون را می گیرید.

طرح پرده زبرا

طرح پرده های زبرا بسیار متنوع می باشد اما از آنجا که این پرده ها به صورت دو رویه دارند، سعی شده طرح تمامی پرده ها به شکل یک الگو در سراسر پرده تکرار شود تا در نتیجه حرکت پرده برای تنظیم نور ایجاد سایه و طرح های ناخواسته را نداشته باشد. به این شکل شما طرحی را می بینید که به صورت الگو در سراسر پرده تکرار شده و جلوه بهتری دارد.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.552 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت