تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

sitecode Offline
#1 ارسال شده : 1395/08/06 06:14:38 ب.ظ
sitecode

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 220
مکان: tehran

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
سه ابزار جدید برای طراحی وب سایت مجدد



در سال جاری ابزار های به روز و جدیدی بوجود آمده اند که به آسانی در انواع مرورگر ها اجرا شده و کار طراحان وب سایت را آسان می نمایند . امروزه ابزار های جدید بسیاری به طور دائم در حال معرفی به طراحان می باشد . در ادامه با 3 مورد از این ابزار ها آشنا می شوید و بر همین اساس با قدم هایی محکم تر وارد دنیای طراحی وب سایت خواهید شد . البته ناگفته نماند که این نرم افزار ها مبتنی بر مرور گر های طراحی سایت می باشند .
1) نرم افزار مبتنی بر طراحی سایت Gravit :
پس از منسوخ شدن نرم افزار Adobe Fireworks ، استفاده از نرم افزار ها و ابزار های طراحی سایت UI بسیار افزایش یافت . هم اکنون یکی از ابزار های به روز مبتنی بر طراحی وب سایت به نام Gravit که تمامی خدمات ذکر شده را در مرورگرتان اجرا می کند ، در اختیار شما می باشد . به کار گیری ابزار مبتنی بر مرورگر ، پروژه شما را از قابلیت Sync بهره مند می سازد .
2) نرم افزار مبتنی بر طراحی سایت Modelo :
منتشر نمودن طراحی برای پرینتر 3D به خصوص هنگامی که کارفرما شما نرم افزار 3D مناسب را ندارد یا نحوه کار با آن را بلد نیست کار سختی خواهد بود . با استفاده از نرم افزار مبتنی بر مرورگر Modelo این مشکل حل خواهد شد. به کمک Modelo بدون نیاز به استفاده از هیچ نرم افزار دیگری ، شما قادر به مرور ، مشاهده و انجام تغییرات بر روی مدل سه بعدی تان بر روی مرور گر خواهید بود .
3) نرم افزار مبتنی بر طراحی سایت Figma :
ابزار Figma یکی از جدید ترین ابزار ها در حوزه ابزار های مبتنی بر طراحی سایت می باشد که در راستا رقابت با نرم افزار Adob desktop به وجود آمده است . این ابزار بر اساس همکاری تیمی بنیان گذاری شده است و امید دارد امکانی هم چون متن باز بودن کد ها در Github ، به طراحان وب سایت بدهد . این ابزار هنوز به طور کامل منتشر نشده است و انتظار می رود تا اتمام سال جاری نسخه نهایی آن ارائه گردد .
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.296 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت