تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

clinicroya Offline
#1 ارسال شده : 1399/06/19 02:34:29 ب.ظ
clinicroya

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 6
مکان: کرج

خرید یک آپارتمان: چگونه می توان اجاره را برای همیشه خالی کرد

اگر اجاره کرده باشید ، خرید یک آپارتمان از نظر مالی و غیره کاملاً منطقی خواهد بود. هنوز هم ممکن است در ابتدا مهره های خرید آپارتمان دلهره آور به نظر برسد. هرگز نترسید - فقط برای شروع این مراحل را بررسی کنید.
بررسی کنید که در معادله اجاره در مقابل خود ایستاده اید
مسکن ایوان مدائن
خرید و فروش آپارتمان در جهانشهر کرج
اولین موارد اول: ارزان تر بودن خرید یا اجاره به شرایط بازار محل زندگی شما بستگی دارد - و مدت اقامت شما در آنجا. یکی از راه های خرد کردن همه این اعداد به یک باره ، محاسبه اجاره ما در مقابل خرید است ، جایی که می توانید کد پستی یا شهر خود را وارد کنید و یا مبلغی را که پیش بینی می کنید برای تملک یا اجاره در منطقه خود بپردازید.

مثلاً بگوییم که شما 1000 دلار برای اجاره پرداخت می کنید ، اما خرید یک آپارتمان 200000 دلار هزینه دارد. از قبل ، البته خرید گران تر به نظر می رسد ، زیرا برای پیش پرداخت و هزینه های بستن مجبورید تا 48000 دلار سرفه کنید. اما تا زمانی که حداقل پنج سال در جای خود باقی بمانید ، نکات مربوط به تعادل ، خرید را به گزینه ارزان تری تبدیل می کند.مسکن ایوان مدائن
دلیل: بعد از پنج سال ، به جای اینکه پول خود را برای اجاره دور بریزید ، در خانه خود سرمایه مستقر کرده اید. بنابراین حتماً هزینه های منطقه خود را مقایسه کنید و ببینید چه چیزی برای شما منطقی است.مسکن ایوان مدائن
دریابید که آیا خرید یک آپارتمان مقرون به صرفه است

محاسبه دیگری که باید انجام دهید این است که چقدر توانایی پرداخت هزینه یک آپارتمان را دارید. ماشین حساب خانه ما را بررسی کنید ، جایی که می توانید درآمد ، بدهی ها و پس انداز پیش پرداخت خود را به برق متصل کنید.

برای مثال بگوییم که شما درآمد سالانه 70،000 دلار دارید ، ماهیانه 250 دلار به کارت های اعتباری و بدهی های دیگر پرداخت می کنید و 40،000 دلار پس انداز در قبال پیش پرداخت دارید. این بدان معناست که شما می توانید یک آپارتمان به ارزش حدود 263000 دلار بپردازید ، که برای آن ماهیانه 1،575 دلار می پردازید. دانستن این اعداد مهم است ، زیرا به شما کمک می کند تا شکار آپارتمان خود را در محدوده قیمت دلخواه کاهش دهید.
خودتان را در زمینه تعاونی ها و کانکس ها آموزش دهید
رهن و اجاره آپارتمان در جهانشهر کرج
اگر به دنبال خرید آپارتمان هستید ، احتمالاً هم با کاندو و هم با تعاونی روبرو خواهید شد. پس چه تفاوتی دارد؟

"کاندو همانند خرید خانه ای است که در واقع سند آن را به واحد تحویل می دهید و به طور کلی اگر می خواهید واحد خود را اجاره کنید ، بدون هیچ شرطی قادر خواهید بود جز این که مستأجر جدید باید از طریق هیئت مدیره کاندو واجد شرایط شوید ، "می گوید: آژانس املاک و مستغلات لیلا نژاد از داگلاس الیمان.

"یک تعاونی در حال خرید یک سهم در یک ساختمان است ، جایی که شما مالک آن واحد هستید ، اما شرایط هیئت مدیره بیشتری برای واجد شرایط بودن برای خرید وجود دارد و شهروندان غیر آمریکایی به احتمال زیاد به بیشتر این ساختمانها دسترسی پیدا می کنند. همچنین به طور کلی بسیار سختگیرانه تر ، اغلب فقط با محدودیت های دو ساله ، یا بدون اجاره شخص ثالث به هیچ وجه. "
درباره موارد ضروری خود تصمیم بگیریدمسکن ایوان مدائن

هنگام شروع شکار برای آپارتمان رویایی خود ، مهم است که اصطلاحاً زمین بازی را محدود کنید.

آژانس املاک و مستغلات می گوید: "در حالی که همه ما فضای عالی ، کمد و مکان عالی می خواهیم ، من همیشه از خریداران اولین بار می پرسم که آنها در مورد محل زندگی خود در حال حاضر چه چیزی را دوست دارند و سه مورد برتر آنها برای یک آپارتمان جدید چیست؟" النا سارکیسیان از داگلاس الیمان. "به عنوان مثال ، دستمال دوتایی در حمام اصلی ، پنجره های از کف تا سقف ، سقف های بالاتر ، واشر / خشک کن یا نور صبحگاهی می تواند برای برخی خریداران ضروری باشد."

این زمان نیز زمانی است که باید به این فکر کنید که شما در کجا دوست دارید زندگی کنید (به عنوان مثال ، چه بخشی از شهر با سبک زندگی شما متناسب است) و تا چه حد مایل به رفت و آمد برای کار هستید. هرچقدر بتوانید از قبل مشخص تر باشید ، جداسازی لیست های بالقوه آسان تر خواهد بود.
بنگاه معاملات ملکی مناسب را پیدا کنید

خرید خانه سخت است ، اما خرید یک آپارتمان ممکن است حتی سخت تر باشد. این رقابت در مناطق پرجمعیتی که ساکنان آپارتمان در آن جمع می شوند دشوار است ، بنابراین مهمتر از هر زمان دیگری داشتن نماینده خریدار مطمئن در کنار شماست.
رهن و اجاره آپارتمان در جهانشهر کرج
سرکیسیان می گوید: "امروز یک خریدار آپارتمان نیاز به داشتن یک آژانس املاک و مستغلات دارد که دارای زرنگی و تجربه بازار است تا از خریدار دفاع کند و او را به درستی در این سناریوهای چند پیشنهادی که امروز تجربه می کنیم موقعیت دهد."

یک نماینده آگاه نه تنها می تواند به شما در یافتن آپارتمان مناسب کمک کند ، بلکه می تواند شما را در موقعیت قفل قرار دهد تا معامله را قفل کرده و شما را در روند کار راهنمایی کند. یک نماینده خوب همچنین س rightالات درست پرسیدن را می داند ، مانند سیاست حیوانات خانگی و اجاره خانه ، بنابراین بعداً چشم شما بسته نمی شود. بنابراین ، فقط اولین مأموری را که همراه شما است ، نگیرید.مسکن ایوان مدائن با چند نفر تماس بگیرید و از آنها س questionsالاتی بپرسید (مانند مدت زمانی که آنها در تجارت بوده اند و در چه محله هایی تخصص دارند) تا بدانید آیا آنها نماینده مناسبی برای راهنمایی شما در این روند مشکل هستند.

تبلیغات
beautifulroya Offline
#2 ارسال شده : 1399/07/13 03:13:53 ب.ظ
beautifulroya

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 43

مشاور املاک مزرعه سبز در کوهسار و کردان کرج در حوزه ی خرید و فروش و رهن و اجاره ی کلیه ی ویلا و باغ و باغچه میتواند شما را به بهترین شکل ممکن در راستای اهدافتان یاری نماید و موفقیت های گسترده را برای شما رقم بزند امروزه منطقه ی کوهسار و کردان کرج یکی از مناطق مهم و حرفه ای است تا همه ی افراد بتوانند در این منطقه که دارای چشم انداز زیبایی
مشاور املاک مزرعه سبز
خرید ویلا در کوهسار کرج
خرید ویلا های شیک و مدرن و زیبا در بهترین منطقه ی کرج دارای کلیه ی امکانات رفاهی و تفریحی در زیبا ترین منطقه ی کرجمشاور املاک مزرعه سبز آماده ی ارائه ی خدمات ملکی به شما عزیزان میباشد
فروش ویلا در کوهسار کرج
فروش انواع زمین و باغ و باغچه در کوهسار کرج دارای کلیه ی امکانات رفاهی و تفریحی
خرید و فروش ویلا در کوهسار کرج
خرید و فروش باغ و باغچه در متراژ های مختلف با بهترین کیفیت ساخته شده در بهترین مشاور املاک مشاوز املاک مزرعه سبز در کرج
خرید باغ در کوهسار کرج
مشاور املاک مزرعه سبز با ما در ارتباط باشید
فروش باغ در کوهسار کرج
خرید انواع زمین با کاربری های متنوع در بهترین و زیبا تین منطقه ی تفریحی در کرج
خرید و فروش باغ در کوهسار کرج
خرید زمین در کوهسار کرج
خرید و فروش انواع باغ و باغچه در کوهسار کرج با قیمت مناسب
فروش زمین در کوهسار کرج
فروش زمین و باغ و ویلا در کمتر از یک هفته با بهترین کیفیت و کارایی برای همه ی افراد
خرید و فروش زمین در کوهسار کرج
خرید و فروش انواع باغ و ویلا در کوهسار کرج با قیمت مناسب توسط مشاور املاک مزرعه سبز
vilakohsar Offline
#3 ارسال شده : 1399/08/18 01:53:30 ب.ظ
vilakohsar

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 26

با تشکر از مطاب خوب و مفیدتون
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 6.262 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت