تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

partitionsaz Offline
#1 ارسال شده : 1399/05/27 05:31:37 ب.ظ
partitionsaz

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2
مکان: تهران

پس از به سرانجام رسیدن طراحی پارتیشن شیشه ای که در بخش اول این مقاله به آن پرداختیم و نهایی کردن طرح با کارفرما و آماده سازی بستر کار حال زمان اجرا و تحویل پروژه فرا رسیده است. مجموعه پارتیشن ساز برای بالا بردن دقت اجرا و همچنین پایین آوردن خطاهای انسانی در دو مرحله اقدام به نصب پارتیشن شیشه ای تک جداره می نماید . در گام نخست نصب کلیه پروفیل های آلومینیوم در محل پروژه انجام می پذیرد تا سایز دقیق شیشه ها مشخص گردد و در مرحله دوم و پس از آماده شدن شیشه ها، نصاب های این مجموعه اقدام به نصب نهایی کرده و پارتیشن تکمیل شده را با بالاترین کیفیت ممکن به کارفرما تحویل می دهند . قابل ذکر است جهت آگاهی شما دوستان عزیز در ذیل به مختصری از عملکرد نصب پارتیشن فریملس این مجموعه اشاره خواهیم کرد.
مرحله اول- پروفیل کشی پارتیشن های شیشه ای:
با توجه به تجربیات به دست آمده و به منظور رعایت اصول و بالا بردن دقت در نصب پارتیشن های شیشه ای ابتدا می بایست فریم های آلومینیوم پارتیشن نصب گردد . بدین منظور تیم نصب با در نظر گرفتن تمامی شرایط و نکات مورد نظر طراح پروژه ،محل دقیق نصب پروفیل ها را به کمک ترازهای لیزری مشخص می نمایند. در این مرحله کارشناسان تخصصی ما باید اطمینان حاصل کنند که لوله آب یا برق در محل هایی که می بایست پروفیل فریم به دیواره ها پیچ شوند وجود نداشته باشد. برای این امر مهندسان زبده ما با بکارگیری دستگاه های شناسایی روز دنیا به بررسی محل های نصب می پردازند. سیستم نصب و تکنولوژی ساخت پارتیشن های شیشه ای به گونه ای می باشد که می توان یک جهت از چهار جهت اطراف پارتیشن ها بدون پیچ و سوراخ کاری نصب گردند. در برخی موارد که یک ضلع کامل از پارتیشن که برروی لوله قرار می گیرد می توان از این تکنیک نصب استفاده نمود.
بسیاری از کارفرمایان به دلایل مختلف از جمله استیجاری بودن محل شرکت خود و یا موقت بودن پارتیشن های شیشه ای، و همچنین قیمتی بودن سنگ کف و یا سقف مایل به سوراخ شدن یک ظلع از پارتیشن نیستند که این کار به صورت قطعی امکان پذیر است و می توان با بهره گیری از تکنیک فوق به این مهم دست یافت.
بعد از آماده سازی محل اتصال پروفیل های فریم حال زمان بررسی محل عبور داکت های برق رسیده است. در برخی پروژه ها که سیستم های شبکه مربوطه به صورت داکت روکار ایجاد می شوند این امر می بایست در این مرحله مورد بررسی قرار گیرد. داکت های برق و شبکه بر روی دیواره ها باید به صورت جاساز بر روی شیشه ها بریده شوند که یکی از مشکلاتی که بوجود می آورد در بحث شکست صدای پارتیشن های شیشه ای می باشد که به شدت تاثیرگذار است و موجب پایین آوردن ضریب شکست صدای محیط می گردد.
پس از اتمام پروفیل کشی پارتیشن سایز دقیق شیشه ها قابل برداشت می باشد تا برای سکوریت شدن به کارخانه ارسال گردند. پروسه سکوریت شدن شیشه ها معمولاْ حدود 7 روزکاری به طول می انجامد و امکان کم کردن این زمان نیز با سفارش به صورت فوری و پرداخت هزینه مازاد توسط کارفرما وجود دارد.

مرحله دوم- تکمیل نصب پارتیشن شیشه ای:
پس از آماده شدن شیشه پارتیشن ها زمان حمل شیشه ها فرا می رسد. در این میان حمل شیشه ها موضوعی بسیار حساس و مهم می باشد چرا که شیشه ها به لحاظ سنگین بودن و اینکه معمولاْ به لحاظ ارتفاع بلند قابل حمل به وسیله آسانسور به طبقات نمی باشند و باید توسط اشخاصی انجام گیرد که تبحر کافی در این کار را داشته باشند . شیشه های پارتیشن که ابعاد آنها از قبل بر اساس مشخصات راه پله ها و امکانات حمل پ‍روژه تعیین شده اند توسط یک تیم حرفه ای که برای حمل شیشه ها مشخص شده اند حمل گردیده و در محل نصب قرار می گیرند. تیم نصب هم بر اساس نقشه از قبل تعیین شده شیشه ها را یک به یک نصب کرده و فی مابین شیشه ها از قطعاتی برای درزبندی و اتصال بهتر شیشه ها استفاده می نمایند. پس از اتمام نصب شیشه ها زمان نصب دربها و یراق آلات مربوطه به عنوان اتمام مراحل اجرای پارتیشن فرا می رسید ولی این اتمام ماجرا نیست بعد از حدود یک هفته از اتمام نصب تیم نصب برای کنترل وضعیت درب ها و رگلاژ مجدد آنها به محل پروژه باز می گردند تا از افت درب ها در قسمت لولاها جلوگیری نمایند.

ویرایش بوسیله کاربر 1399/05/27 05:33:00 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.200 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت