تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

raph Offline
#1 ارسال شده : 1399/05/26 01:32:46 ب.ظ
raph

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

اگر قرار باشد برای دکوراسیون فضا‌های کوچک از موکت استفاده کنید، باید از بین گزینه‌ هایی که در دسترس هستند، مواردی را در نظر بگیرید که با ایجاد خطای دید، فضا را گسترده‌تر نشان بدهند.
برای اینکه بدانیم برای فضای کوچک موکت طرحدار مناسب‌تر است یا موکت ساده، اجازه بدهید خصوصیات هر کدام را بررسی کنیم. توجه داشته باشید که نمی‌ توانیم با یک قانون کلی بگوییم قطعاً موکت طرح دار برای فضای کوچک نامناسب است، زیرا طرح‌ها بسیار متفاوت و متنوع هستند و هر کدام در نگاه اول، از نظر بصری تأثیر خاصی ایجاد می‌ کنند. برای مثال موکتی با رنگ روشن و طرح ساده، باعث می‌شود فضا بزرگ‌تر به نظر برسد و در عین حال کسالت بار نباشد. از طرفی برای یک فضای کوچکی که نور طبیعی زیادی به آن می‌ تابد، موکت ساده با رنگ روشن، فضا را گسترده‌ تر نشان می‌ دهد. بنابراین می‌ توانیم بگوییم برای انتخاب موکت برای فضای کوچک باید موارد دیگری مانند نور اتاق، شکل اتاق (مستطیل یا مربع یا اشکال دارای اضلاع نامساوی)، چیدمان وسایل و … را در نظر بگیریم و با تکیه بر آن‌ها و بر اساس سلیقه خود (یا مشتری) موکت انتخاب کنیم.
اگر در فضای کوچک، مبلمان، پرده‌ها و یا کاغذ دیواری دارای طرح‌ های شلوغ است باز هم انتخاب موکت ساده مناسب‌ تر خواهد بود. در غیر این صورت هر کسی در اولین لحظه ورود به اتاق احساس می‌کند نظم وجود ندارد و بعد از دقایقی این فضا به شدت ملال آور می‌شود.
زمانی از موکت طرحدار برای فضای کوچک استفاده کنید که پرده، کاغذ دیواری و مبلمان طرح دار نباشند. همچنین نور طبیعی زیادی به فضا بتابد. می‌ توانید از بین طرح‌ هایی که در بازار وجود دارند، طرح‌ های ساده و مینیمال را انتخاب کنید، این طرح‌ های مینیمال لزوماً موتیف تکرار شونده از یک طرح نیستند بلکه می‌توانند برای مثال مستطیل یا مربع‌ های رنگارنگ باشند که در طرح موکت کنار هم قرار گرفته‌ اند.


موکت
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.309 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت