تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mahinkarimi Offline
#1 ارسال شده : 1399/02/20 11:10:57 ب.ظ
mahinkarimi

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 20
مکان: تهران

با پیشرفت تکنولوژی، روش‌های خرید و فروش ماشین نیز از روش‌های قدیمی همچون نمایشگاه‌ها و بازارهای هفتگی خرید و فروش ماشین فاصله گرفته و به روش‌های اینترنتی تبدیل شده‌اند. پیشرفت روش‌های خرید و فروش خودرو به اینجا محدود نشد و در نسل‌های بعدی روش‌های کامل‌تری برای خرید و فروش خودرو توسعه یافته‌اند که نسبت به روش‌های سنتی بسیار راحت‌تر، سریع‌تر و حرفه‌ای‌تر هستند. آمار افرادی که هر روز برای احقاق حقوق و زنده کردن مال خود به دادگاه ها مراجعه می کنند نشان می دهد که فروش ماشین دست دوم شما آنقدرها هم آسان نیست و ممکن است علی رغم رعایت تمام ملاحظات، باز هم سرتان کلاه برود!
زیرا هر فرد در طول عمرش به تعداد معدود ماشین معامله می کند و نمی تواند تمام روش های کلاهبرداری را شناسایی کند. اما اگر فروش ماشین خودرو را، بدون یک ریال هزینه به کسی بسپارید که همه ترفندهای کلاهبرداری را می داند و می تواند ماشین شما را بدون آنکه بخواهید روی پیدا کردن خریدار وقت بگذارید، بفروشد؛ آن وقت نظرتان چیست؟



مدرن ترین روش فروش ماشین در جهان
شاید امروزه شرکت کاروانا قوی‌ترین و نامدارترین شرکت فعال در حوزه خرید و فروش ماشین های کارشناسی‌شده در جهان باشد؛ اما شرکت‌های مشابه متعددی در این حوزه فعال هستند. شرکت‌هایی که به هریک از خودروهای موجود در نمایشگاه ماشین های کارشناسی شده خود یک مشاور فروش اختصاص می‌دهند که خدمات فروش خودرو، مذاکره با خریدارن و پیدا کردن خریدار نهایی بر عهده آنهاست. گزارش کارشناسی 109 نقطه‌ای، گارانتی 2 هفته ای و وارانتی 6 ماهه نیز سایر خدمات ارائه شده توسط این شرکت‌ها است که باعث اعتماد و اطمینان خریداران می‌شود.
اما همیشه بهترین خدمات در خارج از کشور ارائه نمی شود، استارتاپی وجود دارد که تمامی این خدمات را در کشور خودمان ارائه می دهد. همراه مکانیک از سال 1392 کار خود را به عنوان اولین ارائه دهنده خدمات کارشناسی ماشین در کشور شروع کرد و هر سال به خدمات خود افزود تا جایی که در سال 1398 توانست به موسس اولین و بزرگ ترین نمایشگاه ماشین کارشناسی شده با ارائه گارانتی تبدیل شود.

مزایای استفاده از خدمت سفارش فروش ماشین همراه مکانیک چیست؟

  • این خدمت برای فروشندگان کاملا رایگان است
    زمان فروشنده صرف بازدیدهای غیرضروری نمی‌شود
    فروشنده در زمان بستن قولنامه از مشاوره کامل حقوقی برخوردار است
    فروشنده به هیچ تماسی از سمت خریداران پاسخ نمی‌دهد
    فروشنده با دلالان خودرو روبرو نمی‌شود


برای فروش ماشین خود توسط همراه مکانیک، هم اکنون به سایت فروش ماشین hamrah-mechanic.com/car-sell مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت کنید. بعد از آن تنها کافی است منتظر تماس مشاور همراه مکانیک باشید.

ویرایش بوسیله کاربر 1399/02/20 11:13:39 ب.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.095 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت