تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

فولاد مارکت Offline
#1 ارسال شده : 1398/08/21 07:13:50 ب.ظ
فولاد مارکت

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 15

پروسه استخدام بازاریاب و کلا نیروی کار همیشه با دشواری هایی همراه بوده است و یکی از اصلی ترین مشکلات کارفرمایان این ست که می گویند با وجود حقوق خوب اما بازهم نمیتوانیم نیروی مورد نظر را پیدا کنیم. اما خوشبختانه راه هایی وجود دارد که بتوانید شانس خود را در استخدام بهترین بازاریاب های حضوری افزایش دهید و بتوانید مدیریت استراتژیک بازاریابی خود را ارتقا بخشید. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در این مقاله به نحوه استخدام و جذب بازاریاب حضوری و بهبود مدیریت بازاریابی و فروش بپردازیم. زیرا این موضوع به یکی از دغدغه های مدیران تبدیل شده است.
برای جذب بازاریاب های حضوری خوب ابتدا باید یک توضیح مختصری در مورد کار خود بنویسید. و همچنین ذکر کنید که چه توقعات و انتظاراتی از بازرایاب خود دارید. زیرا مدیریت بازاریابی و فروش هر شغلی ویژگی های خاص خود را می طلبد
مقدار پورسانت و حقوق ثابت را تعیین کنید.
مقدار دقیقی برای این موضوع وجود ندارد . اما شما می توانید با توجه به درصد پورسانتی که در شهر یا کشور شما رایج است شروع کنید. این مسئله همچنین بستگی به این دارد که آیا بازاریاب ها حقوق ثابت دریافت می کنند یا خیر.
برای اینکه راحت تر بتوانید شرایط استخدام خود را با بقیه مقایسه کنید ، ما یک لیست از آگهی های استخدام بازاریاب های حضوری را در وب سایت رخش تهیه کرده ایم که شما بتوانید انواع شرایط ها را بسنجید.


ویژگی های مدنظر بازاریاب خود را تعیین کنید


یافتن بازاریاب خوب کار آسانی نیست. بازاریاب ها باید فعال و زرنگ باشند به طوری که خیلی راحت بتواند با دیگران ارتباط حضوری برقرار کند و مردم را متقاعد کند.
شما همچنین می توانید بازاریاب ها را به صورت عملی مشاهده کنید. افرادی که از نظر اجتماعی از دیگران پیشی می گیرند را جستجو کنید ، زیرا این گروه از افراد بازاریاب های موفقی خواهند بود .
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.093 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت