تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

avin Offline
#1 ارسال شده : 1397/02/23 11:42:59 ق.ظ
avin

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 19

تزئینات عروسی و طراحی های داخلی برای جشن عروسی از دکوراسیون های خاص یه حساب می آید که سلیقه در آن تاثیر زیادی دارد. دلیل این موضوع محدودیت زمانی و موقتی بودن آن است. این دکوراسیون ها برای مدت زیادی پایدار نیست و معمولا فقط برای عروسی مورد استفاده قرار می گیرد.
طراحی دکوراسیون تالار عروسی با یک برنامه ریزی منظم می تواند یک شب به یادماندنی و زیبا را خلق کند. درست است که سلیقه حرف اول را می زند؛ ولی پیاده سازی این سلیقه با اصول دکوراسیون داخلی علاوه بر راحتی در اجرا، ایده مورد علاقه شما را در نزدیک ترین حالت به وجود می آورد.
اما در این بین استفاده از متدهای دکوراسیون برای زیباتر کردن محیط نقش مهمی دارد. ازهمه متدها مهم تر بحث هارمونی و یکنواختی محیط های دکوراسیون برای جشن است. معمولا وجود یک هارمونی رنگی و چیدمان منظم زیبایی جشن را دوچندان می کند.
موفقیت تالارها ارتباط مستقیمی با طراحی و دیزاین آنها دارد. هرچه طراحی داخلی شیک تر و مجلل تر باشد مشتری بیشتری به خود جذب می کند و برآورد سود آن بسیار بیشتر است.

یک طراح زبده برای طراحی دکوراسیون داخلی تالار اولین کاری که باید انجام دهد این است که، خود را به جای مشتریان قرار دهد. شما باید به این نکته توجه کنید که با توجه به اینکه جهان امروز به سمت مدرنیته شدن پیش می رود، وقتی مشتریان وارد یک سالن بنا به مراسمی که دارند، می شوند انتظار دارند طراحی داخلی سالن را چگونه ببیند. طراحی داخلی سالن چگونه باشد بیشتر به چشم می آید و چشم را خیره می کند.
نکات مورد توجه به هنگام طراحی دکوراسیون داخلی تالار
نورپردازی
اولین نکته که باید به آن توجه شود نورپردازی درون تالار است، همانند نورپردازی دکوراسیون مغازه مهم است. بیشترین تأثیر را در خیره کردن چشم و جلوه گری محیط تالار نورپردازی مناسب دارد. استفاده از انواع لامپ ها با رنگ های مختلف می تواند فضای مناسبی را برای جذب مشتری ایجاد کند. به کار بردن ترکیب رنگ های مناسب در دو برابر کردن جذابیت یک فضا مؤثر می باشد.
چیدمان مناسب وسایل
باید به نحوه چیدمان میز و صندلی ها و تزئینات آنها توسط گل گیاه توجه نمود. گیاه حس خوبی را درون مشتری بوجود می آورد. ترکیب مناسب گیاه، میز و صندلی ها، پرده ها و رومیزی ها بسیار تأثیرر گذار است. باید رنگ این وسایل را به گونه ای انتخاب کرد که چشم مشتری را با خود در گیر کرده و از طرفی مشتری پسند و به روز باشد.
ورودی و خروجی تالار
اولین موردی که توجه افراد را جذب می کند، ورودی یک سالن است. باید وردوی یک تالار و نحوه نورپردازی آن به گونه ای باشد که مشتریان احتمالی را ترغیب به داخل شدن نماید. بنابراین تا جایی که می توانید باید بوسیله نورپردازی، گیاهان و گاهی با بادکنک توجه افراد را به سوی تالار جلب کنید.
دفتر مدیریت
باید دکوراسیون داخلی دفتر مدیریت حس اعتماد و اطمینان را به مشتریان القا کند. مشتریان باید در آن فضا به امضاء کردن قرارداد ترغیب شوند، نیمی از این حس متأثر از فضای درونی دفتر مدیریت می باشد.

آشپزخانه
این فضا نیز باید علاوه بر جذب کنندگی مشتریان و ایجاد حس انگیزشی برای کارمندان، محیطی تمیز را به نمایش بگذارد. زیرا یکی از مهمترین نکاتی که مشتریان به آن دقت ویژه دارند غذایی است که توسط تالار سرو می شود.
تیم درسا البرز با توجه به تجربه کاری که دارند می توانند بهترین انتخاب بعنوان مجری پروژه شما باشند. این گروه با مشاوره تخصصی در راستای طراحی دکوراسیون داخلی تالار شما را در جذب مشتری و کسب درآمد بیشتر و در نهایت داشتن یکی از بهترین سالن ها در حوزه کاری خود کمک نمایند. گروه درسا البرز با تخصص ویژه خود در این زمینه شما را در بین رقبایتان بالا کشیده و به بیشتر دیده شدنتان کمک می کند.

ویرایش بوسیله کاربر 1397/02/25 11:31:07 ق.ظ  | دلیل ویرایش: مشخص نشده است

تبلیغات
sarah Offline
#2 ارسال شده : 1397/03/17 11:04:38 ق.ظ
sarah

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 7
مکان: تهران

ممنون. در طراحی داخلی ساختمان عوامل زیادی موثر هستن که باعث تغییر در ساختمان می شوند. به عموان مثال استفاده ار کاغذ دیوری و کفپوش.
کاغذ دیواری و کفپوش نمای داخلی ساختمان رو به کلی تغییر میدن . اگه قصد بازسازی ساختمان رو داشته باشید با یه تغییر ساده در دیوارها و کف میشه فضای رو زمانی که در حال بازسازی داخلی هستین تغییر بدین.
کاغذ دیواری ها و کفپوش ها در طرح ها و رنگ های مختلف تولید میشن و این روزها مدل های جدید و جنس های جدیدی تولید شده که به راحتی در دسترس هست.
novinmarketing Offline
#3 ارسال شده : 1398/08/04 05:16:35 ب.ظ
novinmarketing

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 316
مکان: تهران

استفاده از اقلام تزئینی برای تغییر جلوه خانه

می‌توانید به خانه خود اقلام تزئینی اضافه کنید تا به اتاق‌های خانه خود جلوه‌ای تازه بدهید. این موارد حتما نباید لوکس و گران قیمت باشند. هر چیزی که جلوه‌ای خاص داشته باشد، می‌تواند برای تزئینات مناسب باشد. معماری داخلی ساختمان تمامی جزئیات و موارد مختلف خانه چه برای راحتی و چه زیبایی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

بهبود دکوراسیون خانه با اقلام تزئینی
همه ما وسایلی را در اختیار داریم که احتمالا در مکانی بسته‌بندی شده‌اند و از آنها استفاده نمی‌کنیم. خانه شما به برخی لوازم جانبی احتیاج دارد. به جای رفتن به فروشگاه، به آنچه که قبلا داشتید، نگاهی بیندازید. سینی‌های چوبی، اکریلیک، فلزی یا نقره‌ای را می‌توان در بالای قفسه‌ها، چرخ دستی‌ها، طاقچه، میز کنار تخت و میزهای قهوه‌خوری برای افزودن بافت و ابعاد اضافی قرار داد.

تعدادی شمع را روی آنها، طاقچه یا ردیف کتاب‌های خود قرار دهید. بشقاب را می‌توان از دیوار آویزان کرد تا یک اثر هنری شگفت انگیز ایجاد کند. از کتاب‌های کودکان می‌توان در مهد کودک‌ها، اتاق‌های کودکان یا حمام‌های آنها استفاده کرد. شما می‌توانید به طرز شگفت‌انگیزی از آنچه که قبلا داشته‌اید استفاده کنید!
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.122 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت