تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

sitecode Offline
#1 ارسال شده : 1396/01/07 11:19:19 ب.ظ
sitecode

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 220
مکان: tehran

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
آیااپلیکیشن باطراحی سایت فرق می کند؟



آیا اپلیکیشن با طراحی سایت فرق می کند : برخی از کارفرمایانی که به شرکت ما مراجعه می کنند به دنبال طراحی سایت به همراه اپلیکیشن آن هستند. اما تا بحال به موضوع فکر کرده اید که طراحی سایت با اپلیکیشن باهم چه تفاوتی دارند! اصلا بعد از انجام یک طراحی سایت به صورت ریسپانسیو باز هم به طراحی اپلیکیشن احتیاج دارید! نظرات متفاوتی در مورد تفاوت های طراحی سایت و اپلیکیشن وجود دارد و گاهی تفاوت هایی که افراد به آن می رسند آنقدری کوچک و ظریف اند که برای تشخیص آنها کار بسیار پیچیده می شود.


برای دسترسی به اینترنت شما دو راه دارید

در برخی از طراحی سایت ها این موضوع اتفاق می افتد که کاربران از اپلیکیشن به جای سایت استفاده می کنند اما باید این را بدانند که طراحی سایت برنامه کاربردی است که از آن به عنوان یک منبع برای انتشار خبرها و تصاویر و غیره استفاده می شود اما اپلیکیشن برنامه کاربردی تحت وب است و تحت بسترشبکه کار می کند و به هر برنامه ای به این شکل رابط داشته باشد را اپلیکیشن گویند. اپلیکیشن یک برنامه کاربردی برای موبایل است که تمامی مشخصات یک مجموعه را تجزیه و تحلیل می کند. طراحی یک اپلیکیشن نسبت به طراحی سایت هزینه و زمان بیشتری را در بر می گیرد.


چند نکته کوتاه


برای فهم راحتر این موضوع باید با یکسری اصطلاحات آشنا شوید:

1. تعریف وب سایت: یکسری از مجموعه اطلاعات است که در قالب یک صفحه ی اصلی و تعدادی زیر صفحه که بر روی یک سرور سوار است را گویند
2. اتعریف اپلیکیشن: یک نرم افزار کاربردی است که همانطور که در بالا اشاره کردیم مشخصات مجموعه و کار شما را مورد تجزیه و بررسی قرار می دهد و بر پایه ی عملکرد طراحی می شود نه محتوای آن.
3. برنامه کاربردی وب به چه معناست: این برنامه از طریق یک مرورگر پشتیبانی می شود و به صورت یکپارچه برای موبایل و اینترنت است.
تبلیغات
صنعت وهنرتجسم Offline
#2 ارسال شده : 1398/06/24 09:00:11 ق.ظ
صنعت وهنرتجسم

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 29
مکان: تهران

تشکرها: 1 بار
اپلیکیشن بهتره یا طراحی سایت؟
https://tajasom.ir/bathroom-mirror/
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.158 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت