تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

daredu Offline
#1 ارسال شده : 1398/06/01 03:42:50 ب.ظ
daredu

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 9
مکان: تهران

در این پست از آموزش وردپرس، مطالب پایه ای برای آشنایی با آن را ارائه خواهیم داد. اگر بخواهیم وردپرس را معرفی کنیم باید گفت یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) برای طراحی سایت می باشد که در جهان توسط میلیون ها نفر استفاده می شود که بخاطر اپن سورس بودن می توانید سایت های مختلف با قالب های مختلف طراحی کنید.

وردپرس بر پایه زبان برنامه نویسی PHP و بانک اطلاعاتی MySql طراحی و تولید شده است. ورد پرس در 23 می 2003 منتشر شد و طی آمار منتشر شده در فوریه 2017 بیش از 27 % از 10 میلیون سایت اینترنتی پر بازدید جهان توسط وردپرس طراحی شد.
طی گزارش های منتشر شده در سال های اخیر، وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا و سیستم بلاگ نویسی در وب بوده که در بیش از 75 میلیون وب سایت مورد استفاده قرار گرفته است.

آیا می توان هر وب سایتی را با وردپرس راه اندازی کنیم؟
امروزه وردپرس به چیزی بیشتر از یکه پلتفرم انتشار بلاگ تبدیل شده است. به طوری که انطباق و انعطاف پذیری کاملی برای ساختن هر نوع وب سایتی را در اختیار می گذارد.
طیف گسترده تم ها و افزونه ها عملکرد آن را افزایش می دهد و به همین دلیل است که می توان هر نوع وب سایت را با استفاده از وردپرس بسازیم.

مزایای وردپرس چیست؟

کاهش هزینه:
علاوه بر راه اندازی کم هزینه سایت، دیگر نیازی نیست که برای هر تغییری که می خواهید در سایت انجام دهید، به شرکت طراح سایت خود مراجعه کنید.
وردپرس این امکان را به شما می دهد که هر زمان خواستید، تغییرات خود را درون سایت ایجاد کنید، مطالب جدید در سایت منتشر کنید، کاربران خود را مدیریت کنید، به نظرات رسیدگی کنید و … .

بهینه بودن برای موتورهای جستجو:
وردپرس به صورت استاندارد کد نویسی شده است تا سئو سایت شما را هرچه بیشتر بهبود ببخشد تا در نتایج گوگل بهترین جایگاه را داشته باشد. البته سئو فقط به سیستم مدیریت محتوای انتخابی شما محدود نمی شود و موارد زیاد دیگری نیز در این بخش سهیم هستند.
وردپرس به خودی خود موارد محدودی از سئو را دربر دارد و می توان با استفاده از پلاگین های متعددی در وردپرس به رتبه سایت کمک بیشتری کرد.

امنیت وردپرس:
وردپرس از امنیت بالایی برخوردار است، اما به دلیل اینکه امنیت یک مسئله نسبی است و هیچ وقت صد در صد نیست، وردپرس هر سری مشکلات را بررسی می کند و در به روز رسانی ها مشکلات را رفع می کند.
علاوه بر تیم وردپرس، برنامه نویس های زیادی در جهان هستند که روی امنیت وردپرس کار می کنند.
علاوه بر این وردپرس به خودی خود تا حد زیادی ایمن است. افزونه هایی برای ایمن تر کردن سایت نیز وجود دارد تا سایت خود را ایمن تر کنند.


انعطاف پذیری وردپرس:
وردپرس، یکی از منعطف ترین سیستم های مدیریت محتوای جهان است که افراد خواهند توانست آن را برای کاربری دلخواه ویرایش کنند.
همچنین وردپرس دارای هزاران افزونه است که از طریق آنها می توانید انواع امکانات زا به سایت خود اضافه کنید.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.099 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت