تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

sere Offline
#1 ارسال شده : 1398/06/01 02:44:08 ب.ظ
sere

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 16
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
فروش کالای دست‌ دوم می‌تواند یکی از راه‌های صرفه‌جویی و درآمدزایی با توجه به وجود ابزارهای آن مانند سایت آگهی رایگان باشد. بسیاری از ما وسایلی را در خانه یا محیط کاری داریم که آن‌ها را خریداری کرده و بعد از مدتی از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم. این وسایل در طول زمان فضای خانه ما را اشغال کرده‌اند و به دلیل اینکه هنوز نو و کارآمد هستند، به نوعی سرمایه ی خوابیده می باشند که می توان آنها را به پول تبدیل کرد. برای رفع این مشکل که همیشه با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم راه‌حل بسیار ساده‌ای وجود دارد. می‌توانیم این وسایل را به افرادی که به آن‌ها نیاز دارند بفروشیم. با این کار هم انباری خود را خالی کرده‌اید و هم می‌توانید از طریق فروش آن درآمدی کسب کنید.
با فروش آنلاین کالای دست‌ دوم خود می‌توانید به بهترین نحو ممکن از دست آن‌ها رهایی پیدا کنید. برای این کار در گذشته به سمساری‌های محله مراجعه می‌شد که معمولاً با قیمت بسیار پایین و با دشواری صورت می‌گرفت. اما اکنون می‌توانید این کالا را به‌ راحتی به در سایت های آگهی به صورت رایگان درج کنید تا کاربران این سایت‌ها بتوانند با دیدن عکس کالا با شما تماس بگیرند. به این ترتیب امکان این را دارید با قیمتی که شما فکر می‌کنید منصفانه است کالای خود را به فروش برسانید. برای خریداران نیز بهترین گزینه، این سایت‌ها هستند زیرا بدون واسطه به‌ آسانی می‌توانند کالایی که دوست دارند را از فروشنده خریداری کنند. در این نوع فروش افراد در رابطه مستقیم با هم هستند و می‌توانند کالای مذکور را با مبلغی که باهم توافق کرده اند، خرید و فروش کنند.

چند سایت معروف آگهی رایگان نیز این سایت ها هستند:

سایت دیوار:
در این سایت می‌توانید آگهی کالای دست‌ دوم خود را بدون هیچ هزینه‌ای ثبت کنید. در این سایت باید ابتدا ثبت‌نام کنید. سپس با عکس گرفتن از کالای خود و توضیحاتی که در مورد عکس در زیر آن نوشته‌اید، کالای خود را در معرض بازدیدکنندگان قرار دهید. در این وب‌سایت باید کالای خود را در بخشی که مربوط به آن است دسته‌بندی کنید تا افرادی که به آن نیاز دارند راحت‌تر بتوانند آن را پیدا کنند. این سایت همچنین دارای اپلیکیشن موبایل نیز هست که دسترسی کاربران را آسان‌تر کرده است. این مزیت دیوار موجب شده است تا کاربران بیشتری داشته باشد. همچنین از مزیت‌های دیگر این سایت می‌توان به رایگان بودن آن اشاره کرد. در سایت دیوار هیچ‌ گونه هزینه‌ای از دو طرف دریافت نمی‌شود. این امر موجب شده است تاافراد زیادی این سایت را برای فروش کالای دست‌ دوم خود انتخاب کنند.

سایت شیپور:
سایت شیپور مانند سایت دیوار، دارای همان فضاست. در این سایت می‌توانید تمامی کالاهای نو و دست‌ دوم خود را به فروش برسانید. تمامی شروطی که در سایت دیوار وجود دارد در این سایت نیز دیده می‌شود و با دیوار تفاوت چندانی ندارد. سایت شیپور همچنین دارای اپلیکیشن موبایل است که در آن کاربران می‌توانند به‌ راحتی به این سایت دسترسی داشته باشند. در استفاده از شیپور محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد زیرا می‌توانید در هر کجایی که باشید و در هر زمان از شب و روز، از اپلیکیشن و سایت استفاده کنید.

سایت "رایگان بفروش":
در سایت رایگان بفروش یا سلفری می‌توانید به‌ راحتی برای فروش کالای دست‌ دوم اقدام کنید. در سایت رایگان بفروش قسمتی برای کالاهای دست‌ دوم ایجاد شده است تا این کالاها به‌صورت مجزا قابلیت عرضه داشته باشند. این سایت مانند دیوار و شیپور قابلیت درج آگهی رایگان دارد و می‌توانید فقط با ساختن یک حساب کاربری در آن، فروش کالای دست‌ دوم خود را شروع کنید. از مزیت‌های این سایت می‌توان به قابلیت حذف و اصلاح آگهی اشاره کرد. اما بهترین قابلیت در این سایت وجود گزینه نوسازی آگهی است. تنها با فشار یک دکمه می‌توانید به‌صورت رایگان آگهی خود را دوباره در صفحه اول قرار دهید تا کاربران بیشتری بتوانند از کالای شما دیدن کنند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این سایت، ویژه نمودن آگهی است. در این قسمت از سلفری شما با پرداخت ۵ هزار تومان و با کلیک کردن گزینه «ویژه کردن» می‌توانید این کار را انجام دهید. با انجام این کار آگهی شما در مکان بهتری به نسبت دیگر آگهی‌ها قرار می‌گیرد. همچنین با ویژه کردن آن می‌توانید در بدنه آگهی خود لینک‌هایی قرار دهید. با ویژه نمودن آگهی اولویت سایت در هر گروهی با آگهی شماست.

از دیگر امکانات منحصر به‌ فرد سایت سلفری، خرید آنلاین است. افراد می‌توانند از طریق پرداخت آنلاین کالای شما را خریداری کنند. در این سایت پرداخت آنلاین قرارگرفته است تا کاربران از طریق این سایت کالای دست‌ دوم خود را راحت­تر خریداری کنند.

در سایت سلفری قابلیت معاوضه کالا به کالا را نیز دارد و افراد می‌توانند با درج رایگان آگهی در این سایت کالای دست‌ دوم خود را با یک کالای دیگر معاوضه کنند.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.483 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت