تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

nikoo2020 Offline
#1 ارسال شده : 1398/05/27 03:40:53 ب.ظ
nikoo2020

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 10
مکان: تهران

در صنعت آلومینیوم و تولید پروفیل آلومینیوم پیشرفت زیادی صورت گرفته است که سبب شده است درب و پنجره ها با مدل های مختلفی ساخته شوند که هر یک برای محیط های خاصی و شرایطی خاص کارایی داشته باشند. یکی از مدل هایی که در این نوشته قصد معرفی آن را داریم مدل باد بزنی است که هنگام تولید این مدل داشتن مقاومت و پایداری کاملا مورد توجه قرار گرفته است و ساخت آن به طریقی انجام می شود که درب و پنجره عمر بالایی داشته باشد.
درب و پنجره باد بزنی برای نصب در چه مکان هایی مناسب است؟

انواع بازشو باد بزنی یکی از مدل های جدیدی می باشد که به صورت رفت و برگشت باز می شوند و برای تکان دادن آن ها نیرویی کمی را لازم دارید که به آن ها وارد کنید. از این محصولات در هر مکانی می توانید استفاده کنید و برای نصب در هر بخشی مناسب هستند.

به صورت کلی نصب این مدل باد بزنی در قسمت هایی که سرعت و سهولت هنگام تردد بسیار مهم است، مناسب می باشد مانند مکان هایی عمومی مثل فروشگاه ها، بانک ها، رستوران ها و غیره. یکی از کاربرد های بسیار وسیع آن برای استفاده در بیمارستان ها است زیرا که سرعت در چنین قسمت هایی بسیار حائز اهمیت است.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 1.009 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت