تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

parisa Offline
#1 ارسال شده : 1398/05/27 03:17:53 ب.ظ
parisa

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 12
مکان: ایران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
شرکت باتیس ارتباط مستقیمی با مصرف کنندگان نداشته و محصولات خود را فقط از طریق عاملین فروش مجاز خود عرضه می نماید. از طرفی عاملین فروش اصلی کار خرده فروشی را انجام نداده و فقط به صورت انبوه محصول را عرضه می کنند. در صورتیکه حجم خرید شما پایین باشد می بایست این محصول را از فروشگاه های خرده فروشی تامین نمایید. در صورتیکه حجم محصول شما بیش از یک تریلی باشد می توانید جهت خرید با شماره 09121537546 آقای محمود خلیفه قلی تماس بگیرید.

محصولات پرفروش باتیس چیست؟

گچبرگ 9.5 میلیمتر.
• گچبرگ 12.5 میلیمتر.

انواع 9.5 میلیمتر باتیس بیشتر برای سقف و 12.5 میلیمتر برای دیوارهای جداکننده مورد استفاده قرار می گیرند. کیفیت کار های اجرا شده با این محصولات بسیار بالا بوده و براحتی توسط مهندسان ناظر تاییدیه های لازم را دریافت می نمایند. در حال حاضر بعد از محصولات کناف، این گچبرگ ها بیشترین مقبولیت را در بین مجریان این محصول دارا می باشند.

قیمت باتیس دارای چه لیست قیمتی است؟

شرکت باتیس تا کنون لیست قیمتی برای محصولات خود تهیه و ارائه ننموده است. این شرکت قیمت های مربوط به عاملین فروش خود را در صورت اعمال هرگونه تغییرات قیمتی حداقل یک هفته زودتر به عاملین خود اعلام می نماید. این اعلام قیمت بصورت تلفنی انجام شده و هیچ گونه سندی به آنها ارائه نمی گردد. این امر به منظور جلوگیری از تکثیر قیمت رسمی این شرکت صورت می گیرد تا دست عاملین آن در عرضه این محصول باز باشد. علاوه بر این، از بروز مشکل برای فروشندگان لایه های پایینی در شبکه فروش آن نیز جلوگیری بعمل می اورد.
قیمت خرده فروشی باتیس
با توجه به موارد گفته شده فوق، محصولات باتیس قیمت خرده فروشی مشخصی نداشته و بر اساس موقعیت جغرافیایی و میزان رقابت در آن منطقه، قیمت آن متفاوت می باشد. در شهرهای بزرگ قیمت این محصول نسبت به شهرهای کوچک پایین تر می باشد.

برای تهیه سپری سقف کاذب با شماره 09121537546 آقای محمود خلیفه قلی تماس بگیرید.
تبلیغات
iranceram20 Offline
#2 ارسال شده : 1398/12/19 03:05:46 ب.ظ
iranceram20

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 9

صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.078 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت