تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

parisa Offline
#1 ارسال شده : 1398/05/27 02:44:03 ب.ظ
parisa

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 12
مکان: ایران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
اجرای بتن سخت برای این قطعات در کارخانه ها انجام می شود و به عنوان یکی از بهترین روش های صنعتی برای ساخت و ساز ساختمان ها معرفی شده اند زیرا که در زمان و هزینه صرفه جویی های قابل توجهی را می کنند. سیستم های شکل دهی بسیاری موجود است که منجر به ساخت انواعی می شود که برای کار های معماری مورد استفاده قرار می گیرند که دارای قیمت، اندازه و عملکرد های متفاوت و خاص خود هستند. برای مثال استفاده از پانل های آماده برای نمای دیوار یک سازه سبب ایجاد زیبایی بیشتر می شود و علاوه بر این باعث عدم نفوذ صدا نیز خواهد شد.

عمل آوری بتن های آماده

برای عمل آوری از روش های تسریع شده استفاده می کنند که با توجه به نوعی که سازه که دارد و بر طبق نظر پیمانکار باید این کار انجام شود. برخی از این قطعات پیش ساخته به مانند آجر های سیمانی، بلوک های از نوع سیمانی و لوله ها به محض ریختن باید از قالب جدا شوند و برای ادامه ی روند عمل آوری از استخر آب کمک گرفته شود و یا در معرض هوا صورت گیرد که با توجه به شرایط باید این کار انجام شود. برخی دیگر هستند مانند پانل ها که باید قالب برداری را ۱۲ تا ۲۴ ساعت بعد از اجرای بتن ریزی انجام دارد.

استفاده از محافظت کننده براق یا مات روی بتن

شما در کنار اقداماتی که برای طول عمر و حفظ کیفیت سطح بتن بعد از اجرای بتن رنگی انجام می دهید باید با توجه به نظر و سلیقه ای که برای سطح آن دارید و تمایل دارید که براق باشد یا خیر، می توانید از محافظت کننده های مختلفی استفاده نمایید. مواد محافظت کننده از سطح آکریلیکی یا واتر پروف نمای پایه آب سبب براق به نظر رسیدن سطوح می شود. مواد آب بند کننده سطحی پایه یا واتر پروف نمای سیلان سیلوکسان تغییر ظاهری بر روی سطح ایجاد نمی کند. در صورت تمایل می توانید هر یک را به کار برید.

خاصیت عایق رطوبتی در رنگ مایع

از رزین هایی با نام آکریلاتی در فرمولاسیون هایی استفاده می شود که برای تولید رنگ بتن مایع می باشند و از جمله مواد اصلی هستند که برای تولید عایق های رطوبتی مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل می باشد که خواص و خاصیت رنگ مایع در برابر عایق های رطوبتی چیزی در حدود ۷۰ درصد، مشابه می باشد.

برای اجرای بتن رنگی و اجرای بتن سخت با ما تماس بگیرید.

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.076 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت