تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

arminsadri Offline
#1 ارسال شده : 1398/05/25 01:40:17 ب.ظ
arminsadri

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 59
مکان: کرج

کمپ ترک اعتیاد
کمپ ترک اعتیاد به طور کلی اعتیاد حالتی است که در آن شخص به علت روانی یا مصرف مواد شیمیایی دچار ضعف اراده در کنترل اعمال خود می شود.

هرچند ضعف اراده فی نفسه بیماری نیست ولی به علت عوارضی که در سیستم عصبی مرکزی شخص ایجاد می ‌کند به عنوان بیماری در نظر گرفته می شود و این بیماری باعث ایجاد اختلال در کنترل در سیستم رفتار -پاداش می شود و باعث تکرار آن رفتار می گردد.

یعنی بیمار به دارو وابستگی پیدا می کند. در اطراف ما موادی وجود دارند که می‌ توانند باعث ایجاد اعتیاد روانی در ما شوند. برای مثال وابستگی به الکل، کافئین ،مواد توهم زا، مواد آرامش بخش، مانند خواب آور ها و یا مواد محرک مانند شیشه و کوکائین و موادی مانند تنباکو.

امروزه یکی از بزرگترین مشکلات بیشتر کشور ها پدیده سوء مصرف مواد است که به طور مستقیم و غیرمستقیم چه کوتاه ‌مدت و بلند مدت کیفیت زندگی ساکنان آن کشور را تحت تحت الشعاع قرار می دهد.



درواقع  اعتیاد پاسخ فیزیولوژیک بدن است به مصرف مواد اعتیاد آور که البته اگر به طور مکرر تکرار شود. این وابستگی از طرفی باعث تسکین و آرامش موقت و گاهی تحرک و نشاط زود گذر برای افراد است و از طرف دیگر بعد از اتمام این اثرات باعث جستجوی فرد برای یافتن مجدد این ماده و وابستگی مداوم به این ماده می شود.

این حالتی است که فرد در آن هم از نظر جسمی و هم از نظر روانی به ماده مخدر وابستگی پیدا می کند و مجبور می شود که به تدریج مقدار ماده مصرفی را افزایش دهد...

ادامه مطلب ترک اعتیاد با کمپ
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.126 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت