تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

mehrsanat Offline
#1 ارسال شده : 1398/05/11 05:17:23 ب.ظ
mehrsanat

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 8
مکان: تهران

قیمت درب اتوماتیک به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از انواع معمول درب اتوماتیک نوع شیشه ای آن است. از انواع درب اتوماتیک شیشه ای می توان به درب کشویی، تلسکوپی، گردان و لولایی اشاره نمود که درب شیشه ای کشویی متداول ترین و ارزانترین نوع آن محسوب می شود. قیمت درب اتوماتیک پارکینگی نیز به نوع موتور، قدرت و جک بکار رفته در آن بستگی دارد.
فروش درب اتوماتیک به عوامل مختلفی بستگی دارد. در واقع هنگام خرید درب اتوماتیک و بطور کلی هر نوع محصولی قیمت و هزینه ای که باید برای آن پرداخت شود عامل تعیین کننده ای است. اینکه درب اتوماتیک دارای مزایای بیشماری است در آن شکی وجود ندارد، ولیکن خریداران به این نکته توجه می نمایند که آیا هزینه پرداخت شده بابت درب اتوماتیک در مقابل مزایای آن مقرون به صرفه است یا خیر. قیمت درب اتوماتیک در انواع مختلف آن مانند درب اتوماتیک شیشه ای، گردان، پارکینگی، کشویی و غیره با در نظر گرفتن کیفیت و اجزای تشکیل دهنده آن تعیین می گردد. از اینرو می توان درب اتوماتیک را با قیمتهای مختلفی در بازار تهیه نمود. در ادامه به بررسی لیست قیمت درب اتوماتیک شیشه ای و عوامل موثر در تعیین قیمت درب های اتوماتیک می پردازیم.
لیست قیمت درب اتوماتیک
لیست قیمت درب اتوماتیک شیشه ای به انواع مختلف درب اتوماتیک شیشه ای کشویی، تلسکوپی، تاشو، لولایی، گردان و منحنی تقسیم می گردد. معمولا پرکاربردترین نوع درب اتوماتیک شیشه ای به درب اتوماتیک کشویی بوده و تقاضای زیادی دارد. این نوع درب به نامهای اسلایدینگ، ریلی و سکوریت نیز نامیده می شود. چنانچه نیاز به هر نوع درب اتوماتیک دارید می توانید جهت اطلاع از لیست قیمت درب اتوماتیک به وب سایت مراجعه نموده و یا با شماره تلفن های موجود در سایت تماس حاصل نمائید.
قیمت دربهای اتوماتیک شیشه ای کشویی با توجه به مکانیزم عملکرد آن از سایر انواع درب اتوماتیک شیشه ای کمتر است. این نوع دربها با توجه به اندازه محل ورودی و عرض درب می تواند شامل چهار لت متشکل از دو لت ثابت و دو لت متحرک و یا دو لت شامل یک لت ثابت و یک لت متحرک باشد. قیمت درب اتوماتیک شیشه ای مدلهای دیگر بسته به نوع عملکرد درب و اندازه آن متغیر خواهد بود.
لیست قیمت درب اتوماتیک پارکینگی
لیست قیمت درب اتوماتیک پارکینگی شامل موارد متعددی مانند جک و موتور بکار رفته در آن می شود. انواع درب های اتوماتیک پارکینگی برای استفاده در منازل، مجتمعهای مسکونی، اداری و تجاری بکار می رود. این نوع دربها با استفاده از ریموت کنترل و یک حسگر چشمی کار می کنند. مهمترین قسمت دربهای اتوماتیک پارکینگی جک و موتور مورد استفاده آن می باشد. با توجه به نوع موتور بکار رفته، قدرت و برند آن قیمت درب اتوماتیک تعیین می شود. موتور درب اتوماتیک می تواند از برندهای آسیایی مانند چین و تایوان و یا برندهای اروپایی مانند سوئد و آلمان و حتی برندهای ایرانی تهیه گردد. همچنین نوع حسگر و ریموت کنترل درب نیز می تواند از انواع مختلف تهیه و مورد استفاده قرار گیرد. نکته مهم در خرید درب اتوماتیک پارکینگی انتخاب موتور و جک متناسب با وزن و اندازه درب پارکینگ است. بطوریکه توانایی هندلینگ خوب و تحمل وزن درب با قدرت موتور همخوانی داشته باشد. جهت خرید و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک پارکینگی با ما تماس بگیرید.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 1.694 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت