تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

nbtfd234 Offline
#1 ارسال شده : 1398/05/05 03:16:39 ب.ظ
nbtfd234

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 52
مکان: تهران

امروزه بیشتر مردم به هنگام خرید خرما در پی آنند که از جایی معتبر و خرمایی درجه یک را تهیه نمایند. اما در این راستا دچار سردرگمی می شوند که به راستی کدام یک از مراکز خرید خرما معتبر تر و قابل اعتمادتر خواهد بود.
علاوه بر اینها نوع خرما و کیفیت آن نیز بسیار حائز اهمیت است و طعم و ظاهر خرما از ویژگی هایی است که ضرورت دارد که حتما درجه یک باشد.
بنابراین توصیه می شود که درصورتی که تازه وارد این عرصه شده اید و همچنین توانایی تشخیص کیفیت و مراکز معتبر را ندارید، به هیچ وجه به سراغ خرماهای فله و باز نروید! تنها درصورتی می توانید اینگونه خریدی مطمئن داشته باشید که به فروشنده آن اطمینان کامل داشته باشید. زیرا شرایط کشت و حمل اینگونه خرماها مشخص نیست . بنابراین بهترین راه آن است که در ابتدا به سراغ خرماهایی با بسته بندی های سالم و خوب بروید.
همچنین می توانید جهت شناخت شرکت صادرات خرما برای خریدی مطمئن تر به این صفحه مراجعه نمایید.
در اینجا به هنگام خرید خرماهای بسته بندی شده نیز نیاز است به بسته بندی آن و خرمای درون محصولات دقت بسیاری شود. خرماهای درون بسته بندی اصلا نباید پرس شده و به هم چسبیده باشند و همچنین نباید آثاری از شکرک زدگی درون آن مشاهده کنید زیرا که اینها نشانه کهنه بودن خرما می باشند.
باید توجه داشته باشید که شیره خرما نیز دچار شکرک زدگی نشده باشد.
همچنین باید دقت کنید که درون بسته بندی و میان خرماهای درون آن، اجسام دیگری مانند گیاه و آشغال های ریز وجود نداشته باشد. این مورد بیشتر درباره خرماهایی صدق می کند که به صورت غیرصنعتی بسته بندی شده باشند.
خرید حرفه ای خرما
اگر به دنبال آن هستید که ضمن داشتن آگاهی های لازمه ، خریدی مفید و مطمئن داشته باشید ، باید در ابتدا به رنگ خرما توجه بسیاری داشته باشید. در این راستا باید بدانید که هر نوع خرما رنگ مختص به خود را دارد. از این رو نیاز است تا تمامی خرماها را بشناسید و بدانید که خرماها به وقت رسیدن به چه رنگی تبدیل می شوند.
انواع خرماها مانند خرما پیارم، خرما شاهانی، خرما مضافتی، خرما کبکاب، خرما استعمران، خرما زردعسلی، خرما زاهدی، خرما ربی، خرما خاصویی، خرما آلویی و ...

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.100 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت