تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

sharinex Offline
#1 ارسال شده : 1397/07/04 02:59:47 ب.ظ
sharinex

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که در خانواده خود یک صندوق وام دهی را آغاز کرده اید شاید برای تان خوب باشد که این مقاله را تا آخر بخوانید. شاید از نظر شما عجیب باشد اگر بگوییم که می توانید برای نظم بخشیدن و سامان دادن به صندوق ها خود از یک نرم افزار صندوق خانوادگی استفاده کنید. این صندوق ها با امکانات و ویژگی هایی که دارند یکی از بهترین نوع نرم افزار هایی است که برای افراد تعداد محدود تهیه و تولید شده اند.
در این مقاله می خواهیم تعدادی از ویژگی ها و امکانات این نرم افزار را با هم بررسی کنیم و ببینیم که چرا تا این اندازه نرم افزار صندوق خانوادگی محبوبیت دارد. خب یکی از اصلی ترین امکانات این نرم افزار اتصال به آن از طریق تلگرام و تلفن و اینترنت و پیامک می باشد. شما در هر زمان از هر کجا که بخواهید می توانید به این سامانه متصل شوید. این یکی از بزرگ ترین مزیت های این نرم افزار می باشد. چرا که اگر مثلا فقط شما از منزل خود می توانستید دسترسی داشته باشید باید خود را مقید به این مکان در روز های خاصی می کردید که این خود کلی از زمان شما را می گرفت.
نرم افزار صندوق خانوادگی
از دیگر امکانات این نرم افزار صندوق خانوادگی می توان به دریافت سود سهام و نوبت دهی ها اشاره کرد که کار شما را تا حد بسیار زیادی آسان نموده است. در این نرم افزار می توانید تا حدود 100 نفر اعضا داشته باشید و همه پرداختی های آن ها را کنترل کنید. شما با این کار نیز درصد خطا را به اندازه بسیار زیادی پایین می آورید و همه حساب ها بر اساس نظم خاصی گرد آوری خواهند شد. در این زمان اگر هر شخصی بخواهد حساب ها را بررسی نماید و یا نموداری بخواهید شما به راحتی می توانید آن ها را در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه بدهید.
این نرم افزار قوی توسط تعداد زیادی متخصص با تجربه تولید نرم افزار و حسابدار تهیه و تولید شده است . بی شک می توان آن را به عنوان یکی از بهترین نرم افزار صندوق وام دهی قرض الحسنه به زبان فارسی معرفی کرد. پشتیبانی برنامه نویسان نو اندیش پاسارگاد به صورت 24 ساعته می باشد و شما عزیزان در صورت تمایل به خرید نرم افزار صندوق و یا داشتن هر گونه سوال می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در سایت تماس بگیرید. بی شک مشاورین ما شما را به بهترین نحو ممکن یاری خواهند نمود.
از دیگر نرم افزار های تولید شده توسط تیم ما می توان به نرم افزار صندوق وام دهی , نرم افزار صندوق قرض الحسنه و نرم افزار تعاونی اعتبار اشاره داشت. بسیاری از موسسات تعانی نیز از این نرم افزار ما استقبال نموده اند که می توانید تعدادی از مشتریان ما را در سایت مشاهده نمایید.
تبلیغات
dongdong8 Offline
#2 ارسال شده : 1398/03/24 03:52:17 ب.ظ
dongdong8

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 100
مکان: dongdong8

صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 1.037 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت