تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

nooshin88 Offline
#1 ارسال شده : 1398/03/21 05:40:50 ق.ظ
nooshin88

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 92

تشکرها: 1 بار


برای گرفتن ویزای کار ترکیه آیا نیاز به ثبت شرکت هست؟

بدون داشتن کارفرما و یا ثبت شرکت در ترکیه آیا می‌شود ویزای کار گرفت؟

شرایط اخذ ویزای کار ترکیه چیست؟

ویزای کار برای خارجیان مصوب ۲۰۰۹ همراه با قانون شهروندی جهت اخذ ویزای کار سه راه وجود دارد:

۱- ثبت شرکت در ترکیه و خودمان، کارفرمای خودمان شویم. (مقاله ثبت شرکت در کشور ترکیه می‌تواند در این مورد به شما کمک کند) قانون می‌گوید برای اخذ ویزای کار سرمایه شرکت باید بالای ۱۰۰،۰۰۰ لیر ترکیه باشد و حتما پرداخت شده باشد.

مدت ۶ ماه به ویزای توریستی نیاز دارید و یا اینکه از سفارت ترکیه در ایران درخواست (رفرانس کد) نمایید و از ایران درخواست شود. حتما باید یک نفر کارمند ترک برای شروع، بیمه شود.

نکته: اداره کار و خانواده و امنیت اجتماعی ترکیه به شما اجازه می‌دهد شش ماه با یک نفر کارمند شروع نمایید و بعد از شش ماه باید حتما ۵ نفر کارمند ترک را استخدام کنید(لیست بیمه رد نمایید).

۲- یک شرکت ترک برای شما درخواست دهد یا شرکت ایرانی .

وقتی یک شرکت کارفرمایی شما را قبول نماید شما فقط ماهانه حق بیمه خودتان حدود (۶۰۰ لیر الی ۱۰۰۰ لیر ) را باید بدهید البته قانونا بیمه شما را باید شرکت پرداخت نماید اما بسته به توافق شما می‌تواند متفاوت باشد.

این روش هم از ایران و هم از ترکیه امکان پذیر است.

نکته: کارفرما باید شرایط ۱۰۰،۰۰۰ لیر سرمایه را داشته باشد.

هشدار: اخیرا عده ای سودجو با دریافت ۱۵۰۹ الی ۳۰۰۰ دلار بدون شرکت برای شما ویزای کار می‌گیرند. اما خوب است بدانید که بعد از صدور در ماه اول شرکتی که برای شما ویزای کار گرفته، اقدام به ابطال یک طرفه می‌کند، یعنی برای عدم پرداخت مالیات و بیمه شما، اعلام می‌کند کارمند دیگر آنجا مشغول به کار نیست .

نکته: با داشتن ویزای کار در ترکیه بصورت پشت هم و رعایت شرط عدم خروج سالیانه بیش از یک ماه، بعد از ۵ سال می‌توانید جهت شهروندی ترکیه اقدام نمایید.

منبع: اقامت ترکیه الماس گروپ
تبلیغات
abolfazld Offline
#2 ارسال شده : 1398/03/29 04:14:47 ب.ظ
abolfazld

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 11
مکان: ایرپلین تیکت

بهترین اتوبوس‌ها برای سفرهای بین شهری
اتوبوس که نوعی وسیله‌ی نقلیهی عمومی محسوب می‌شود، در ایران شروعی شبیه با روند جهانی دارد. از مستندات تاریخی این گونه برمی‌آید که قبل از اتوبوس‌های موتوری، در ایران نیز همانند دیگر نقاط جهان، واگن‌های اسبی رواج داشتند و برای حمل و نقل مسافران استفاده می‌شدند.

اتوبوس‌هایی که در ابتدا مورد استفاده قرار می‌گرفتند به دلیل اینکه از اروپا به کشور وارد می‌شدند اکثراً مستهلک بودند. همین موضوع باعث پایه گذاری صنعت اتومبیل سازی در ایران شد. اتوبوس‌ها بر اساس نوع کاربرد به دو دسته‌ی اصلی اتوبوس‌های درون شهری و اتوبوس‌های بین شهری تقسیم می‌گردند. در این مطلب از وبلاگ مِستر بلیط قصد داریم تا بهترین اتوبوس‌ها برای سفرهای بین شهری را بررسی نماییم.
برترین اتوبوس‌ها برای سفرهای بین شهری
می‌توان گفت انقلاب سفرهای بین شهری در ایران با ورود اتوبوس‌های VIP اتفاق افتاد.
اتوبوس‌های VIP
"VIP" مخفف عبارت Very Important Person و به معنی فرد بسیار مهم و یا بهتر است بگوییم ویژه و سفارشی می‌باشد. صندلی‌های VIP همه جا مشاهده می‌شوند، از ورزشگاه‌ها تا سالن‌های سینما و تئاتر و همینطور اتوبوس‌ها. بنابراین در حقیقت VIP شرکت سازنده‌ی اتوبوس نیست، بلکه نوعی از اتوبوس به شمار می‌رود.
اتوبوس‌های VIP در دو مدل تخت خواب شو و نیمه تخت خواب شو وجود دارند. در مدل تخت خواب شو که برای سفر در طول شب بسیار مناسب است، صندلی‌ها در ردیف‌های سه تایی قرار گرفته اند و اتوبوس حداکثر دارای 25 عدد صندلی است. همین تعدا کم باعث می‌شود که مسافر بتواند پشتی صندلی را تا 145 درجه خم کرده و به راحتی استراحت کند. در بخش زیرین صندلی قسمتی تعبیه شده که مسافر می‌تواند پاهای خود را روی آن قرار دهد. تنها تفاوت بین اتوبوس‌های تخت خواب شو و نیمه تخت خواب شو میزان خم شدن پشتی آن‌هاست.
به غیر از تفاوت در نوع صندلی‌ها، اتوبوس‌های VIP از سیستم تهویه‌ی مطبوع هوا و همینطور سیستم گرمایشی و سرمایشی استاندارد بهره مند هستند. لازم به ذکر است صندلی‌های این اتوبوس‌ها مجهز به مانیتور شخصی می‌باشند و مسافر در طول سفر می‌تواند به تماشای فیلم، سریال و کارتون بپردازد، از موسیقی لذت ببرد و یا حتی به انجام برخی از بازی‌های کامپیوتری بپردازد. همچنین غالب اتوبوس‌های VIP مجهز به وای فای هستند. طبیعتاً قیمت بلیط اتوبوس VIP نسبت به اتوبوس‌های معمولی بیشتر است، چرا که مسافر از راحتی و امکانات بیشتری برخوردار خواهد بود.
از اتوبوس‌های VIP نه تنها در مسیرهای بین شهری داخل کشور استفاده می‌شود، بلکه به دلیل امکانات و ایمنی این گروه از اتوبوس‌ها در مسافرت‌های خارجی نیز گزینه‌ی مناسبی به شمار می‌روند. در سفرهای خارجی با اتوبوس‌های VIP به غیر از خدمات رایج، پذیرایی کامل‌تری به صورت وعده‌های غذایی انجام می‌گیرد. سرعت نیز یکی دیگر از موارد بسیار مهمی است که غالباً برای مسافران مطرح می‌گردد. اگرچه تمامی وسایل نقلیه می‌بایست سرعت مجاز را رعایت کنند، اما اتوبوس‌های مدرن نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر از سرعت بالاتری برخوردارند. جالب است بدانید اخیراً در طی مراسمی در هلند، سریع‌ترین اتوبوس جهان معرفی شد. این اتوبوس ووبو اوکلز نام دارد و حداکثر سرعت آن به 250 کیلومتر در ساعت می‌رسد.
در کنار تمامی فاکتورهایی که ذکر شد مواردی وجود دارند که رعایت آن‌ها در طول سفر علی الخصوص سفرهای طولانی به مسافر در جهت تجربه ای لذت بخش و دلپذیر کمک فراوانی می‌کند. به طور مثال همراه داشتن یک سرگرمی مانند جدول و یا مطالعه‌ی کتاب در طول سفر ایده‌ی خوبی محسوب می‌شود. همینطور داشتن برخی از تجهیزات در سفر با اتوبوس گاهاً ضروری به شمار می‌رود. نکات لازم در مورد سفر با اتوبوس را می‌توانید با کلیک بر روی لینک بیشتر مطالعه کنید.
هر دو گروه اتوبوس‌های معمولی و اتوبوس‌های VIP توسط شرکت‌های زیادی ساخته می‌شوند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ولوو، اسکانیا و مان اشاره کرد که در بین مسافران بسیار محبوب هستند. ولی دو برند ولوو و اسکانیا به دلیل اینکه خط تولید منحصر بفرد خود را در کشور دارا هستند بیشتر به چشم می‌خورند.
امروزه خریدهای آنلاین نقش بزرگی در صرفه جویی در زمان و هزینه ایفا می‌کنند. گردشگری و سفر نیز از این قافله عقب نمانده اند. اکثر افراد سفرهای خود را از طریق خرید اینترنتی بلیط قطار، اتوبوس و هواپیما انجام می‌دهند، چرا که دیگر محبور به صرف زمان برای رفتن به آژانس‌های گردشگری و یا نمایندگی‌های فروش نیستند، بنابراین سریع‌تر خرید خود را انجام می‌دهند و از طرف دیگر در خریدهای آنلاین امکان مقایسه‌ی قیمت‌ها و حتی مدل وسایل نقلیه نیز وجود دارد. اما برای خرید آنلاین به وب‌سایتی معتبر نیاز است. مِستر بلیط که یکی از قدیمی‌ترین و مطمئن‌ترین سامانه‌های آنلاین فروش بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما است، در کمترین زمان لیست کاملی از بلیط‌های اتوبوس به مقصد مورد نظرتان را از تمامی شرکت‌های مسافربری و با ارزان‌ترین قیمت‌ها ارائه می‌دهد. در ایران شرکت‌های مسافربری معتبر قبل از خرید بلیط توسط مسافر، وی را از مدل اتوبوس آگاه می‌سازند. در مستر بلیط در کمترین زمان مبدأ، مقصد و تاریخ سفر خود را جستجو کنید و لیست کاملی از سفرها را مشاهده نمایید. در نهایت پس از انتخاب و پرداختی بسیار آسان فایل بلیط خود را دریافت کنید.

صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.112 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت