تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

2 صفحه12>
mahsa733 Offline
#1 ارسال شده : 1397/10/16 01:09:05 ب.ظ
mahsa733

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 10
مکان: شهر

سقف های وافل مدرن (waffle slabs) از سال 1940به عنوان راهکاری اقتصادی با ویژگی سهولت اجرا جهت دست یابی به دهانه های بلند معرفی شده اند. مزایای متعدد اقتصادی و فنی سقف های وافل موجب رشد چشمگیر کاربرد این نوع سیستم سقف شده است.

شرکت بنیتک طراح، مجری و مالک سقف وافل
عنصر اصلی در ساخت این سقف هاقالب های غیرماندگار وافل می باشند. در این سقف ها قالب های وافل عامل ایجاد تیرچه های منظم متعامد و جایگزین بتن ناکارامد در نواحی مشخصی از سقف میشوند. از آنجایی که کاهش پدید آمده در وزن مرده سقف به مراتب موثرتر از کاهش ناچیزسختی دال می باشد می توان از این تکنولوژی برای ساخت سازه هایی با دهانه بلند بهره جست. این سقف ها از نوع سقف های دال دوطرفه می باشند که از تیرچه های بتنی منظم تشکیل شده و با دالی به ضخامت یکسان پوشیده شده اند.

ویژگی های نمای زیرین سقف وافل

نمای زیرین سقف وافل شامل حفره های منظمی می باشد که خود از منظر زیبایی مورد استقبال معماران می باشد و در بسیاری از موارد از همین
سطوح بتنی به عنوان سطح نهایی کار استفاده می شود. همچنین می توان از این حفرات برای نورپردازی و تزیینات معماری استفاده نمود. سقف های وافل هم از منظر اقتصادی و هم از منظر فنی دارای مزایای زیادی نسبت به دیگر سیستم های سقف می باشند و برای انواع کاربری ها مطلوب و می تواند جایگزین مناسبی برای روش های سنتی ساخت سقف ها مانندسقف تیرچه بلوک باشد. سقف های وافل دارای ایمنی بسیار بالا در اجرا، حریق و زلزله می باشند که مورد استقبال بسیار خوب مهندسان و کارفرمایان قرار گرفته است.

سقف وافل یک المان سازه ای می باشد که سطح فوقانی آن تخت و سطح تحتانی آن شامل شبکه ای از تیرچه های متعامد می باشد. دال فوقانی عموما نازک و تیرجه های تحتانی در هر دو جهت متعامد با عمق یکسان وجود دارند. سقف های وافل در هر دو جهت متعامد دارای آرماتوربندی می باشند. در سقف های وافل ضخامت سقف عموما هم خامت با تیرها و یا کلاهک ستون ها در نظر گرفته می شود.

ویژگی های سقف وافل :

-سقف های وافل عموما مناسب فضاهای فلت می باشد.

- سقف وافل رفتار مناسبی در برابر پدیده جمع شدگی نسبت به دیگر سیستم های مشابه
دارد.

- حجم بتن ریزی در سقف های وافل
بسیار کمتراز سیستم های مشابه می باشد.

- ضخامت سقف های وافل در بازه
25 الی 60 سانتی متر می باشد.

- ضخامت دال فوقانی در بازه 6 الی 12 سانتی متر
می باشد.

- عرض تیرچه های متعامد در بازه 10 الی 20 سانتی
متر می باشد.

- فاصله مرکز به مرکز تیرچه ها در بازه 60 الی 90
سانتی متری متغیر می باشد.

برای اطلاعات بیشتر سقف وافل کلیک کنید مطالب مرتبط :


اجرای سقف وافل

سقف وافل

خرید قالب وافل
تبلیغات
charming Offline
#2 ارسال شده : 1397/11/21 12:49:24 ق.ظ
charming

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 37
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
شرکت نرم افزاری بهپردازان در سال1381کار خود را شروع کرد و در پروسه فعالیت های خود در ابتدا ساخت نرم افزار و طراحی سایت و بانک های اطلاعاتی را در دستور کار خود قرار داد که این روند به صورت همکاری با شرکت های مختلف ادامه داشت تا این مجمـوعه را در مسیری ها قـرار داد با این مضمون که به صـورت پیمـانی از شرکتـهای بزرگتر کار را دریافت و در اختیار ایشان قرار می داد .
فعالیتهای اخیر به تدریج گسترش یافت و شرکت در زمینه تبلیغات و مخصوصا ساخت مالتی مدیا بصورت حرفه ای و با استخدام نیروی مجرب وارد بازار رقابت شد و همچنین در ساخت نرم افزار توسعه چشم گیری پیدا کرد و در یک شرکت نرم افزاری که نرم افزارهای کامپیوتری را توسعه می دهد و توزیع می کند که ممکن است برای یادگیری، آموزش، ارزیابی، محاسبه، سرگرمی و یا انجام بسیاری از کارهای دیگر استفاده شود.

شرکت های نرم افزاری تحت انواع مدل های تجاری مانند هزینه های مجوز، ارائه اشتراک یا شارژ توسط معاملات عمل می کنند. که شرکت نرم افزاری بهپردازان در این زمینه به پیشرفت قابل توجهی رسید و همینطور در پروسه تکاملی فعالیتها,مجموعه به تفکیک بخش سخت افزار از نرم افزار و ادامه فعالیت آنها با دو عنوان مشخص ام با یک مدیریت واحد نائل آمد .
شرکت نرم افزاری بهپردازان خدمات نرم افزاری خود را در حوزه هــــای زیر در زمینه طراحی و توسعه نرم افزار انجام می دهد.
• نرم افزار تحت ویندوز.
• نرم افزار تحت وب.
• نرم افزار موبایل.
ساخت مالتی مدیا.
طراحی سایت بازاریابی شبکه ای

شرکت طراحی سایت
charming Offline
#3 ارسال شده : 1397/12/05 04:00:58 ب.ظ
charming

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 37
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
سیستم اعلام حریق
شامل مجموعه ای از وسایل و دستگاهها می باشند که برای تشخیص و اعلام خطر به مردم به وسیله ابزارهای صوتی و تصویری در زمانیکه دود، حریق ، گاز منوکسید کربن و سایر شرایط اورژانسی دیگر وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرند.

انتخاب سیستم اعلام حریق بستگی به ساختار ساختمان دارد(هدف ، نوع استفاده و قانون فعلی ساختمان).

انواع سیستم های اعلام حریق


تمام سیستم های اعلام حریق اساساُ بر پایه یک اصل عمل می کنند.اگر ردیاب سیستم های اعلام حریق تشخیص دود و یا حرارت بدهند ،آژیر سیستم های اعلام حریق شروع به اعلام خطر می کنند.سیستم های اعلام حریق به چهار دسته تقسیم می شوند

سیستم اعلام حریق متعارف Conventional Fire Alarm System

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر Addressable Fire Alarm System

سیستم اعلام حریق آنالوگ آدرس پذیر Analogue Addressable Fire Alarm System

سیستم اعلام حریق آنالوگ Wireless Fire Alarm System


سیستم اعلام حریق متعارف :


درسیستم های اعلا م حریق متعارف تعدادی نقاط تماس (Call Points) و ردیاب ها که در قالب یک مدار به هم متصل هستند در یک منطقه از ساختمان به صفحه کنترل مرکزی متصل هستند.هر منطقه یک مدارمی باشد.

صفحه کنترل سیستم اعلام حریق دارای تعدادی لامپ منطقه می باشد.دلیل وجود مناطق در سیستم های اعلام حریق ، اعلام نسبی مکان حریق می باشد. که نکته بسیار مهمی برای تیم آتش نشانی می باشد.دانستن دقیق محل حریق به تعداد مناطق صفحه کنترل و تعدادمدار هایی که در ساختمان نصب شده اند بستگی دارد.صفحه کنترل سیستم های اعلام حریق متعارف دارای حداقل دو آژیر می باشند.هر کدام از مدار ها شامل یه دستگاه پایان خط می باشند که برای نظارت بر اهداف استفاده می شوند.

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر :

اصول ردیابی و تشخیص سیستم اعلام حریق آدرس پذیر مشابه به سیستم های اعلام حریق متعارف می باشد به جز اینکه صفحه کنترل می تواند مشخص کند که دقیقا کدام ردیاب و یا نقطه تماس ، آژیر را آغاز کرده است.مدار ردیابی در سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر به صورت حلقه ای سیم کشی شده اند و ظرفیت هر یک از حلقه ها تا 99 دستگاه می باشد.ردیاب سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر اساسا همان ردیاب های سیستم های اعلام حریق متعارف هستند با این تفاوت که در سیستم های آدرس پذیر هر ردیاب داری یک آدرس منحصر به فرد می باشد.آدرس در ردیاب ها به وسیله Dil Switches و صفحه کنترل برنامه ریزی شده اند برای نمایش اطلاعات مورد نیاز در زمانیکه یک ردیاب به خصوص شروع به کار می کند.


سیستم اعلام حریق آنالوگی آدرس پذیر :


سیستم اعلام حریق آنالوگی آدرس پذیر اغلب سیستم های اعلام حریق هوشمند خوانده می شوند و دارای نوع های بسیار متفاوتی می باشند که بر اساس پروتکل هایشان تشخیص داده میشوند.اساسا سیستم های اعلام حریق آناگوک آدرس پذیر بسیار پیچیده تر از سیستم های اعلام حریق متعارف و سیستم های اعلام حریق آدرس پذیر هستند و همچنین قابلیت ترکیب کمتری با بیشتر امکانات دارند.

هدف اصلی این سیستم ها کمک برای جلوگیری از وقوع اشتباه آژیر خطر می باشد.بوسیله سیستم های اعلام حریق آنالوگ آدرس پذیر تا 127 دستگاه ورودی شامل : ردیاب دود ، نقطه تماس ،ردیاب حرارت ، مانیتورهای تماس و سایر دستگا های رابط را به یک حلقه ردیاب متصل کرد.علاوه بر 127 دستگاه ورودی تا 32 دستگاه خروجی شامل حلقه های صوتی ،ماژول امدادی ،ماژول تصویری نیز میتوانند متصل باشند. سیستم های اعلام حریق آنالوگی آدرس پذیر در مدل های 2،4،8 حلقه ای موجود می باشند که به معنای نظارت یک مکان بزرگ ازیک پنل تکی می باشد.


سیستم اعلام حریق بی سیم :


سیستم اعلام حریق بی سیم جایگزین بسیار موثری در تمامی زمینه ها و کاربرد ها برای سیستم های اعلام حریق سنتی می باشند. سیستم های اعلام حریق بی سیم دارای عملکرد مطمن و ایمن می باشند ، بوسیله کنترل ارتباطات رادیویی برای اتصال دستگاه ها و سنسور ها(ردیاب دود ،Call Points و…). یک مفهوم ساده که مزیت های بسیار یکتایی را فراهم می کند و یک سیستم کاملا آنالوگ قابل آدرس دهی تشخیص حریق بدون نیاز به سیم می باشد.


ویژگی ها و مزایا سیستم اعلام حریق :


طراحی تامین و اجرای کلیه سیستم های اعلام حریق متعارف و آدرس پذیر بر اساس استانداردهای اروپایی و آمریکایی و استفاده از بهترین برندهای حال حاضر جهان

ارائه راه حل های جامع و یکپارچه به منظور تسهیل در اجرا و پیاده سازی سیستم های اعلام حریق کارآمد

استفاده از زیرساخت ها و تجهیزات پایه استاندارد و با کیفیت جهت اطمینان در عملکرد صحیح سیستم اعلام حریق

استفاده از سیستم ها و تجهیزات بی خطر برای انسان و سازگار با محیط زیست


سیستم اطفاء حریق
سيستم اعلام سرقت
نصب دوربین مدار بسته
charming Offline
#4 ارسال شده : 1397/12/19 04:54:48 ب.ظ
charming

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 37
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
دارالترجمه رسمي آريان با بهره گيري از بيش از 15 سال تجربه مفيد در زمينه ( ترجمه رسمي و ترجمه غير رسمي) و ارائه خدمات مرتبط آماده همکاري با افراد حقيقي و حقوقي، شرکت هاي بازرگاني ، مراکز علمي و دانشگاهي، ترجمه مقالات دانشجويي، کتاب توسط مترجمان متخصص هر رشته، مراکز اعزام دانشجو، آژانس هاي مسافرتي و ديگر مراکز علمي، فرهنگي و بازرگاني ميباشد.


دارالترجمه رسمي آريان


ترجمه فوري به کليه زبانها و ايام تعطيل
مرکز تخصصي ترجمه رسمي ترکي استانبولي - انگليسي -روسي-آلماني
charming Offline
#5 ارسال شده : 1398/01/25 09:40:20 ق.ظ
charming

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 37
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
نصب دوربین مداربسته با اهداف امنیتی

کاربری امنیتی دوربین مداربسته به معنای نصب سیستم دوربین مداربسته برای افزایش امنیت یک محل یا امکان پیگیری قضایی است. این کاربری یکی از اصلی ترین دلایل نصب دوربین مداربسته است تا جایی که به دوربین مداربسته، دوربین حفاظتی نیز گفته می شود.


نصب دوربین های مداربسته با کاربری امنیتی دو هدف کلی را دنبال می کند:

پیشگیری: استفاده از سیستم مداربسته نقش زیادی در پیشگیری از وقوع جرم دارد. طبق تحقیقی که در سال 2006 در شهر لندن انجام شد، نصب دوربین مداربسته به صورت متوسط تا 40 درصد از وقوع جرم در مکان های مختلف (به ویژه محیطهای تجاری) می کاهد. پیشگیری از وقوع جرم می تواند در طول زمان نقش بسیار زیادی در کاهش هزینه های مشتری داشته باشد. استفاده از یک سیستم مداربسته موثر و دوربین های کافی در تمام محیط بالاترین سطح پیگیری را برای شما ایجاد می کند.

پیگیری: دوربین مداربسته از طریق ثبت اطلاعات تصویری یک محیط امکان پیگیری شخصی یا قضایی پس از وقوع جرم را محیا می کند. امروزه استفاده از تصاویر دوربین های مداربسته در سطح شهر به بخشی از روند پیگیری پلیس و سازمان های امنیتی تبدیل شده.

داشتن تصویر از محل وقوع جرم، روند اجرای آن یا افراد متخلف درگیر، امکان پیگیری و جلب مجرمین را به شدت بالا می برد. از منظر قضایی نیز تصویر ضبط شده در دوربین های مداربسته به عنوان یک مدرک کاملا معتبر شناسایی می شود و میتوان به راحتی به آن استناد کرد.

نصب دوربین مداربسته با اهداف نظارتی

کاربرد نظارتی سیستم مداربسته به معنای نصب دوربین مداربسته با هدف نظارت بر روند کار، اجرای دستورات یا نظم محیط است. دوربین های مداربسته معمولا در محیطهای اداری و صنعتی با هدف نظارتی نصب می شوند. البته حتی در منازل هم ممکن است از دوربین مداربسته برای نظارت بر کار پرستار بچه استفاده شود.
گرچه استفاده از دوربین مداربسته برای افزایش فشار یا سختگیری بر نیروی کار از طرف روانشناسان صنعتی توصیه نمی شود اما استفاده درست از سیستم مداربسته در محیط کار میتواند نقش زیادی در بالابردن نظم، افزایش بهره وری و کیفیت ارائه خدمات در محیط کار داشته باشد.


نظارت بر کار دستگاه ها هم می تواند یخشی از اهداف نظارتی سیستم مداربسته شمار آیند. در بسیاری از محیطهای صنعتی استفاده از یک سیستم مداربسته مناسب میتواند امکان کنترل کل روند تولید را به صورت یکپارچه برای مدیر تولید ایجاد کند به نحوی که الزامی به حضور دائمی در خط تولید وجود نداشته باشد. تقریبا در تمام کارخانجات تمام اتوماتیک جهان روند تولید به وسیله یک سیستم مداربسته یکپارچه از طریق یک یا چند فرد کنترل می شود.
خدمات دیگر در سایت آموت
سیستم اعلام سرقت
سیستم اعلام حریق
سیستم اطفاء حریق
دوربین مدار بسته
charming Offline
#6 ارسال شده : 1398/04/10 11:01:41 ق.ظ
charming

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 37
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
دوربین مدار بسته به عنوان ابزاری مهم در بحث نظارت و ایجاد امنیت مورد استفاده قرار می گیرد.با توجه به نیاز روزافزون عموم افراد جامعه، با نیازهای حفاظتی متفاوت، به تهیه و نصب سیستم های نظارتی ( دوربین مدار بسته و ...) میتوان گفت مهمترین دلایل استفاده از یک سیستم امنیتی در درجه اول حفاظت و امنیت بیشتر خانه، محیط کار، اموال و عزیزان در مقابل خطرات احتمالی طبیعت است؛ مانند، حمله حیوانات وحشی و نیز جلوگیری از سرقت و یا ارتکاب به جرم و جنایت.

علاوه بر این اکثر کاربران، در کاربری های تخصصی تر، نیاز دارند به اینکه، در تمام لحظات، بخصوص، ساعات عدم حضور در محل کارشان و به منظور کیفیت مدیریت به طور پیوسته محیط کار و کارمندان خود را کنترل نمایند. در واقع، دوربین مداربسته در بسیاری از کاربری های تجاری و شغلی مهم مانند چشم دوم مدیران عمل میکند و تمام اتقاقات ریز و درشت دارای اهمیت برای مدیریت یک شرکت یا مجموعه تجاری را ثبت میکند.


انواع دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته از نظر نوع سنسور
سنسور سی سی دی (CCD)
سنسور سیماس (CMOS)
از نظر نوع سیگنال خروجی
آنالوگ
آی*پیدوربین مدار بسته
از نظر انتقال تصاویر

دوربین مدار بسته بی*سیم
دوربین مدار بسته با سیم
دوربین مدار بسته از نظر شکل ظاهری و نوع کاربرد
دوربین*های مداربسته بر اساس شکل ظاهری و نوع کاربرد نامگذاری می*شوند.
دوربین مداربسته مخفی یا مینیاتوری:دوربین مداربسته مخفی یا مینیاتوری دوربین*های کوچکی هستند و از نوع دوربین*های مداربسته مخفی*اند. به این دوربین*ها سوزنی هم گفته می*شود.
دوربین بولت دید در شب
دوربین مداربسته دام(Dome): اصطلاح دام(Dome) به معنای گنبد است. همان*طور که از معنای این دوربین*ها واضح است اصطلاح دام به شکل بدنه این نوع از دوربین*های مداربسته دلالت دارد.
دوربین اسپید دام نصب شده روی دکل
دوربین مداربسته باکس(Box):اصطلاح باکس(Box) به معنای جعبه است. دوربین*های باکس دوربین*هایی با بدنه معمولاً مستطیلی شکل و پلاستیکی هستند که لنز آن*ها به صورت جدا بر روی دوربین نصب می*شود.
دوربین مداربسته بولت(Bullet):اصطلاح بولت(Bullet)به معنای گلوله است. دوربین*های بولت دوربین*هایی با بدنه معمولاً استوانه*ای شکل و عموماً فلزی هستند.
دوربین مداربسته اسپید دام(Speed dome):دوربین*های گردان را با نام*های متفاوتی می*شناسند بعضی از این نام*ها عبارتند از Fast dome,Speed dome,PTZ
دوربین مداربسته حرارتی(Thermal):دوربین*های حرارتی یا گرمایی(Thermal)نوعی از دوربین*های مداربسته هستند که تصاویر خود را به جای نور با توجه به شکل حرارتی محیط می*سازند.

دوربین مدار بسته از نظر محل استفاده

1. محیط داخلی (سقف دار)
2. محیط بیرونی (فضای باز)

مطالب مرتبط سایت آموت
سیستم اعلام سرقت
سیستم اطفاء حریق
سیستم اعلام حریق
نصب دوربین مدار بسته
تجهیزات شبکه پسیو
charming Offline
#7 ارسال شده : 1398/05/12 04:07:55 ب.ظ
charming

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 37
مکان: تهران

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
موفقیت چیزی نیست جز طرحى که به خوبی برنامه *ریزی شده باشد. کلید موفقیت به عنوان یک مشاور، داشتن درکی از کسب و کار است. با این حال اغلب مشاوران فاقد دانش اساسی مورد نیاز برای ایجاد یک طرح موفق هستند.
در اينجا هدف مشخص کردن موارد اصلی است که شما باید آنها را برای کسب موفقیت به عنوان یک
مشاور املاك توسعه دهید.
پنج ستون موفقیت یک مشاور املاک به عنوان پيش درآمد آموزش بهره مندى از ابزارهاى نوين

در اينجا نحوه ى آماده شدن یک مشاور املاك برای رسیدن به موفقیت و ابزارهایی که برای جذب مشتری راغب، تنظیم لیست و فروش بدانها نیاز دارد بيان می* شود.
موفقیت چیزی نیست جز طرحى که به خوبی برنامه *ریزی شده باشد. کلید موفقیت به عنوان یک مشاور، داشتن درکی از کسب و کار است. با این حال اغلب مشاوران فاقد دانش اساسی مورد نیاز برای ایجاد یک طرح موفق هستند.
در اينجا هدف مشخص کردن موارد اصلی است که شما باید آنها را برای کسب موفقیت به عنوان یک مشاور املاك توسعه دهید.
5 ستون موفقیت در املاک و مستغلات
1 - بازاریابی مشتری راغب (Lead Marketing)
2 - بازاریابی تنظیم لیست (Listing Marketing)
3 - بازاریابی ارجاع (Referral Marketing)
4 - بازاریابی بانک اطلاعاتی (Database Marketing)
5 - مدیریت فردی (Personal Management)
شما باید یک استراتژی برای هر ستون داشته باشید و در هر یک از این ستون ها، باید ابزار مورد نیاز برای کسب نتایج را داشته باشید.

1 - بازاریابی مشتری راغب (Lead Marketing)

شما باید یک استراتژی بازاریابی داشته باشید که مشتریان احتمالی را تشویق کند تا با شما تماس بگیرند. با این حال، تماس تنها از طریق تلفن انجام نمی* شود زیرا مشتریان احتمالی دوست ندارند زياد تلفنى با مشاوران تماس بگیرند
بنابراین شما نیاز به یک روش راحت تر برای تماس با مشتری راغب دارید، از قبیل:
الف) وب سایت های شخصى
ب) وب سایت های آژانس هاى املاك
پ) وب سایت *هاى آگهى محور خانه
ت) وب سایت *هاى مشاوران املاك برند
ث) آگهى* هاى خریدار و فروشنده *ى خانه
ج) گزارش* هاى معاملات خانه
چ) ابزارهاى فضاى مجازى چون تلگرام، اينستاگرام، يوتيوب، آپارات، پينترست و...


2 - بازاریابی تنظیم لیست (Listing Marketing):

این هفته، چطور لیست *ها را دریافت می* کنید؟ چگونه جریان ثابتی از مشتریان راغب را حفظ می *کنید؟ با استفاده از ابزارهای تنظیم لیست، مانند:
وب سايت*هاى رايگان آگهى* هاى خريد ملک و فروش و رهن و اجاره ملک.
1 - وب سایت گزارش لیست مشتريان
2 - وب سایت گزارش املاک فروخته شده در بازار
3 - وب سایت گزارش فروشنده* ها و موجرين
4- داشتن سيستم* هاى پيشرفته مديريت ارتباط با مشترى (CRM)

3 - بازاریابی ارجاع (Referral Marketing):
تصور کنید که زمان و پول خود را برای جذب مشتری راغب سرمایه گذاری کرده *اید و سپس مشاهده کنید که همه آنها را از دست داده *اید، زیرا با آنها ارتباط برقرار نکردید. این دقیقن همان چیزی است که در رابطه با مشاور و مشتریان راغب او اتفاق می* افتد.
تحقیقات اثبات کرده* اند که شما باید نام خود را حداقل 3 بار در ماه به مشتریان راغبتان گوشزد کنید تا آنها بتوانند با شما معامله کنند.
شما باید ابزارهای زیر را در برنامه بازاریابی ارجاعی خود داشته باشید. هر ابزار به عنوان یک یادآور برای بانک اطلاعاتی شما از اینکه شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می* دهید، استفاده می* شود.
1 - وب سایت خبرنامه
2 - وب سایت فهرست* های جدید
3 - وب سایت املاک تازه فروخته شده
4 - وب سایت نمونه کارهای شخصی
5 - وب سایت مشاور
6 -صفحه اصلی اینترنت برای مشتریان راغب و مشتریان
-7 هرگونه فعاليت مفيد براى برند سازى شخصى

4 - بازاریابی بانک اطلاعاتی (Database Marketing):
چگونه با مشتریان و مشتریان راغب خود در تماس باشید؟ شما نیاز به یک بانک اطلاعاتی دارید که به شما اجازه می دهد تمام ابزارهای خود را در یک مجموعه جمع کنید. این بانک اطلاعاتی باید مبتنی بر ارايه گزارش* هاى مستمر باشد. این بانک اطلاعاتی همچنین باید به طور خودکار اطلاعات تماس مشتریان راغب، از جمله شماره تلفن، آدرس و نوع درخواست آنها را جمع* آوری کرده، و سپس این اطلاعات را به صورت خودکار در بانک اطلاعاتی شما ذخیره کند.


5 - مدیریت فردی (Personal Management):
اگر شما برای موفقیت برنامه ریزی نداشته باشید، موفقیت شما ناامید کننده خواهد بود. تمام کسب و کار املاک و مستغلات شما باید درون یک نرم افزار خوب و آسان نوشته شده، قرار گیرد که به شما در مدیریت موفقیت تان کمک كند.
نويسنده: جسيم قادرى
خدمات سایت ایران مسکن
مشاور حقوقی مسکن
مشاور سرمایه گذاری
مشاور املاک
خرید ملک
اجاره ملک
ملک مسکونی
dnyall Offline
#8 ارسال شده : 1398/07/13 10:46:05 ق.ظ
dnyall

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 22


دوربین های مداربسته پلاک خوان

دوربین های مداربسته پلاک خوان دسته از دوربین مدار بسته هستند که با توجه به شرایط خاص خود امکان ضبط پلاک خودروها را به شما میدهند.

دوربین مداربسته پلاک خوان باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

رزولوشن تصویر دوربین مداربسته پلاک خوان

اولین خصوصیت مهم این دوربین ها روزولوشن تصویر بالای آنهاست. طبیعتا هر قدر رزولوشن تصویر شما بالاتر باشد امکان خواندن پلاک برای برد بیشتری فراهم خواهم بود.

پلاک خوانی در دوربین مداربسته آنالوگ

در صورتی که از دوربین مداربسته آنالوگ برای خواندن پلاک استفاده می کنید امکان دسترسی به رزولوشن بیش از 720TVL برای شما وجود نخواهد داشت (برای اشنایی با رزولوشن انالوگ مقاله تیوی لاین را بخوانید). رزولوشن 720TVL تقریبا برابر 0.5 مگا پیکسل در سیستم اندازگیری دیجیتال است که رزولوشن واقعا پایینی خواهد بود.
با این وجود دوربین های مداربسته آنالوگ با کیفیت خوب در زاویه دید 75 درجه (لنز رایج 3.6mm) تا فاصله سه متری امکان تشخیص پلاک را فراهم می کنند. برای افزایش برد پلاک خوانی در دوربین های مداربسته آنالوگ از لنزهایی با فاصله کانونی بالاتر استفاده می شود. به این صورت زاویه دید شما کمتر شده و عمق دید بیشتر می شود برای مثال با یک لنز 12mm شما زاویه دیدی 25درجه ای خواهید داشت اما امکان پلاک خوانی تا برد 10متر برای شما فراهم می شود.

پلاک خوانی در دوربین های مداربسته دیجیتال یا شبکه

پلاک خوانی در دوربین مداربسته شبکه با توجه رزولوشن بالاتر آنها به مراتب ساده تر است. این دوربین ها برد دید به مراتب بهتری برای شما ایجاد می کنند پس استفاده از این دوربین ها برای پلاک خوانی توصیه می شود. البته توجه داشته باشید که دوربین مداربسته های دیجیتال پر هزینه تر از دوربین های انالوگ هستند.

دیگر خصوصیات مورد نیاز دوربین مداربسته پلاک خوان

یکی دیگر از خصوصیات مهم دوربین های مداربسته پلاک خوان مکانیزم WDR روی دوربین است. این میکانیزم کمک زیادی به جلوگیری از تاثیرات منفی ضد نور در دوربین می کند. از انجایی که معمولا دوربین مداربستههای پلاک خوان در معرض ضد نور شدید هستند استفاده از دوربین با چنین قابلیتی بسیار مهم است.
دارای بودن دید در شب IR نیز یکی از خصوصیات مهم دوربین است که باید به آن توجه کرد. برد دید در شب دوربین مداربسته باید طوری انتخاب شود که در حد برد پلاک خوانی دوربین باشد.
دوربین های مداربسته پلاک خوان دسته از دوربین مدار بسته هستند که با توجه به شرایط خاص خود امکان ضبط پلاک خودروها را به شما میدهند.

دوربین مداربسته پلاک خوان باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

رزولوشن تصویر دوربین مداربسته پلاک خوان

اولین خصوصیت مهم این دوربین ها روزولوشن تصویر بالای آنهاست. طبیعتا هر قدر رزولوشن تصویر شما بالاتر باشد امکان خواندن پلاک برای برد بیشتری فراهم خواهم بود.

پلاک خوانی در دوربین مداربسته آنالوگ

در صورتی که از دوربین مداربسته آنالوگ برای خواندن پلاک استفاده می کنید امکان دسترسی به رزولوشن بیش از 720TVL برای شما وجود نخواهد داشت (برای اشنایی با رزولوشن انالوگ مقاله تیوی لاین را بخوانید). رزولوشن 720TVL تقریبا برابر 0.5 مگا پیکسل در سیستم اندازگیری دیجیتال است که رزولوشن واقعا پایینی خواهد بود.
با این وجود دوربین های مداربسته آنالوگ با کیفیت خوب در زاویه دید 75 درجه (لنز رایج 3.6mm) تا فاصله سه متری امکان تشخیص پلاک را فراهم می کنند. برای افزایش برد پلاک خوانی در دوربین های مداربسته آنالوگ از لنزهایی با فاصله کانونی بالاتر استفاده می شود. به این صورت زاویه دید شما کمتر شده و عمق دید بیشتر می شود برای مثال با یک لنز 12mm شما زاویه دیدی 25درجه ای خواهید داشت اما امکان پلاک خوانی تا برد 10متر برای شما فراهم می شود.

پلاک خوانی در دوربین های مداربسته دیجیتال یا شبکه

پلاک خوانی در دوربین مداربسته شبکه با توجه رزولوشن بالاتر آنها به مراتب ساده تر است. این دوربین ها برد دید به مراتب بهتری برای شما ایجاد می کنند پس استفاده از این دوربین ها برای پلاک خوانی توصیه می شود. البته توجه داشته باشید که دوربین مداربسته های دیجیتال پر هزینه تر از دوربین های انالوگ هستند.

دیگر خصوصیات مورد نیاز دوربین مداربسته پلاک خوان

یکی دیگر از خصوصیات مهم دوربین های مداربسته پلاک خوان مکانیزم WDR روی دوربین است. این میکانیزم کمک زیادی به جلوگیری از تاثیرات منفی ضد نور در دوربین می کند. از انجایی که معمولا دوربین مداربستههای پلاک خوان در معرض ضد نور شدید هستند استفاده از دوربین با چنین قابلیتی بسیار مهم است.
دارای بودن دید در شب IR نیز یکی از خصوصیات مهم دوربین است که باید به آن توجه کرد. برد دید در شب دوربین مداربسته باید طوری انتخاب شود که در حد برد پلاک خوانی دوربین باشد.


سیستم اطفاء حریق
سیستم اعلام سرقت
سیستم اعلام حریق
نصب دوربین مداربسته
دوربین مدار بسته
دوربین مداربسته پلاک خوان
سیستم کنترل تردد
دوربین مداربسته دام






dnyall Offline
#9 ارسال شده : 1398/07/20 11:05:22 ق.ظ
dnyall

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 22

در ترجمه رسمي انگلیسی هر مدرک هويتي و هر سندي که داراي بار حقوقي و مدرکي باشد نياز به ترجمه رسمي انگلیسی براي آن ايجاد مي شود. مهمترين مدارکي که نياز به ترجمه رسمي انگلیسی پيدا مي‎‌کنند ترجمه رسمي انگلیسی مدارک تحصيلي (مقاطع ابتدايي، راهنمايي، دبيرستان و همه مدارک مربوط به وزارت علوم)، سندهاي ملکي، وکالتنامه‌ها، گواهي سوء پيشينه، گواهي اشتغال، سند ازدواج و طلاق، گواهي‌هاي پزشکي، برگه‌هاي معاملات قطعي، کليه گواهي‌نامه‌هاي مالي، مبايعه نامه، اجاره نامه، اقرار نامه، تعهدنامه و ترجمه رسمي انگلیسی کليه مدارک مربوط به شرکت‌ها اعم از اساسنامه، ترازنامه‌هاي مالي و حقوقي شرکتي است.

ترجمه رسمي انگلیسی مدارک و اسناد براي ارائه به سازمان هاي مربوطه به روند کار در خارج از کشور و سفارت مورد نظر، يکي از کارهايي مي باشد که دغدغه افراد را در تشکيل خواهد داد.
روندي مختصر و کامل در مورد مراحل ترجمه‌هاي رسمي انگلیسی :
آنچه به عنوان منبع براي ترجمه رسمي انگلیسی در اختيار موسسه مترجم قرار مي دهيد، بايداصل مدارک و اسناد شما با مهر و امضاي رسمي سازمان يا ارگان صادر کننده آن مدرک باشد. اسناد کپي شده يا آنهايي که کپي برابر اصل هستند به اين منظور استفاده نمي شوند.
اين اسناد مي بايست به يک دارالترجمه رسمي انگلیسی سپرده شود و آنها مراحل ترجمه را براي شما انجام دهند؛ به اين صورت که شما اجازه ترجمه رسمي انگلیسی اسناد خود را به صورت شخصي يا ارائه آن به افراد يا موسسات غير رسمي را نداريد. مهر و امضاي دارالترجمه رسمي انگلیسی براي تاييد ترجمه شما ضروري است.
نکات مهم بعد از دريافت ترجمه رسمي انگلیسی مدارک
بسياري از دارالترجمه هاي رسمي انگلیسی، مسئوليتي در قبال اشتباهات پيش آمده در ترجمه مدارک شما پس از تحويل بر عهده نخواهند گرفت، پس از تحويل مدارک و قبل از تحويل آن به قوه قضائيه، آن را به دقت مطالعه کرده و ايرادات را به مرکز مورد نظر اطلاع دهيد تا اصلاحات انجام شود.
ايراداتي از قبيل تاريخ، شماره، معدل، املاي نام و نام خانوادگي و مسائل جزئي از اين دست، اشکالات رايج در ترجمه هاي رسمي انگلیسی هستند.

حفظ و صيانت از اسنادي که در اختيار ما قرار مي گيرد همواره از اولويت هاي مديريت دارالترجمه رسمي انگلیسی بوده است و کليه اصول نظارتي و صيانتي با بالاترين استانداردها در اين دفتر به کار گرفته مي شود تا اطمينان کامل براي مشتريان عزيز دارالترجمه رسمي انگلیسی آريان فراهم شود.


ترجمه رسمی المانی



miladnory Offline
#10 ارسال شده : 1398/11/22 05:29:54 ب.ظ
miladnory

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 4
مکان: ایران

اگر قصد تحصیل در فرانسه را دارید می توانید با موسسه آریان تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.
ARADAX Offline
#11 ارسال شده : 1399/02/12 04:20:19 ب.ظ
ARADAX

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: ایران

گروه صنعتی آراداکس پیشرو در زمینه تولید و ساخت انواع تونل ضدعفونی کننده کرونا آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. مکان های مورد استفاده برای تونل ضدعفونی کننده فرودگاه، مجتمع تجاری و اداری و... است.
megapich Offline
#12 ارسال شده : 1399/05/07 02:14:17 ب.ظ
megapich

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: JIVHK

اصل ارسال توسط : ARADAX برو به اراسل نقل قول شده
گروه صنعتی آراداکس پیشرو در زمینه تولید و ساخت انواع تونل ضدعفونی کننده کرونا آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشد. مکان های مورد استفاده برای تونل ضدعفونی کننده فرودگاه، مجتمع تجاری و اداری و... است.



ممنون از توضیحات شما
برای خرید پیچ خشکه به فروشگاه انلاین مگا پیچ مراجعه کنید.
hamiarkateb Offline
#13 ارسال شده : 1399/06/04 06:24:40 ب.ظ
hamiarkateb

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: ایران

برای اطلاع از قیمت و خرید یونیت دندانپزشکی با قیمت مناسب به سایت تجهیزات دندانپزشکی حامی آرکا طب به نشانی http://hamiarkateb.com/ مراجعه کنید.
sanatarad Offline
#14 ارسال شده : 1399/06/05 10:57:05 ق.ظ
sanatarad

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3
مکان: ایران

گروه صنعتی آراد صنعت عرضه کننده محصولات هیدرولیک و پنوماتیک است
برای استعلام قیمت و مشاهده محصولات کلیک کنید.
sanatarad Offline
#15 ارسال شده : 1399/07/19 06:43:03 ب.ظ
sanatarad

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3
مکان: ایران

در صورتی که قصد خرید پیچ ابزار را دارید به وب سایت رسمی مگا پیچ مراجعه کنید و استعلام قیمت پیچ و مهره را از کارشناسان ما بپرسید.

همچنین برای خرید چسب 123 با قیمت بسیار پایین به بخش فروش اینترنتی چسب یک دو سه مراجعه کنید. | جهان چسب اسلامی

فروش اینترنتی انواع کابل شبکه و کابل دوربین مداربسته
اوربیتال صنعت
sanatarad Offline
#16 ارسال شده : 1399/07/19 06:45:25 ب.ظ
sanatarad

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3
مکان: ایران

helia Offline
#17 ارسال شده : 1399/07/30 11:16:06 ق.ظ
helia

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: ایران

در این بخش قصد داریم تا به معرفی بهترین کلینیک کاشت مو در تهران بپردازیم..
برای انجام عمل کاشت موی طبیعی با مشاورین زیبایی هلیا تماس بگیرید.
vilakohsar Offline
#18 ارسال شده : 1399/08/18 01:47:28 ب.ظ
vilakohsar

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 26

با تشکر از مطالب خوبتون برای خرید آپارتمان در جهانشهر کرج و دت یابی به بهترین فایل ها با مسکن ایوان مدائن در تماس باشید
shahram Offline
#19 ارسال شده : 1399/12/27 11:31:30 ق.ظ
shahram

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2
مکان: ایران

جهان پیچ صنعت با چندین سال فعالیت درخشان در حوزه پیچ و مهره آماده ارائه خدمات و فروش محصولات پیچ خودکار و پیچ اچ وی و... می باشد.
faran Offline
#20 ارسال شده : 1400/04/21 06:49:31 ب.ظ
faran

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3
مکان: iran

<a href="https://orizenshop.com/product/gatio-body-lightening-cream/">کرم روشن کننده گاتیو</a>
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
2 صفحه12>
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.467 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت