تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

nik952148 Offline
#1 ارسال شده : 1397/03/01 10:56:44 ق.ظ
nik952148

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 27
مکان: تهران


این مجموعه اماده ارائه انواع بلبرینگهای مورد استفاده در تمامی صنایع مختلف و دیگر ملزومات آن به شما صنعتگران می باشد در همین راستا جهت مشاوره فنی و مهندسی و همچنین استعلام قیمت انواع بلبرینگ علاوه بر شماره های تماس ، فکس و ایمیل ، در صورت تمایل برای ارسال می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

همچنین این مجموعه از کارد مهندسی متخصص برخوردار بوده و ضمن بهره گیری نیروی متخصص ، با هدف تامین قطعات ، تجهیزات ، ارائه مشاوره فنی و مهندسی و همچنین تامین بلبرینگهای موردنیاز پروژه ها در خدمت جامعه مهندسین و صنعتگران کشور باشد.
می توانید جهت اطلاع از کاربرد های انواع بلبرینگ ، رولبرینگ و برینگ و همچنین کارایی این قطعات با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.
سازندگان و مصرف کنندگان بلبرینگ به خاطر مسائلی نظیر قیمت، کیفیت و سهولت تعویض به سری خاصی از ابعاد توجه دارند. در این شرکت تمامی قطعات دارای استاندارد ISO می باشند.
لازم به ذکر است این شرکت با تکیه بر تجارب علمی و عملی آماده ارائه مشاوره در زمینه نحوه مصارف بلبرینگ ، کاسه نمد ، رولیک ، یاتاقان ، تسمه پروانه ، نوار نقاله ، کوپلینگ ، بیرینگ ، رولبرینگ و همچنین وارد کننده و نماینده بلبرینگ SKF می باشد تا سهمی هرچند اندک در حفظ سرمایه های ملی و پیشبرد و افزایش توانمندی و بهبود کیفی صنایع را داشته باشد.
تبلیغات
ajaxbolt Offline
#2 ارسال شده : 1398/01/26 10:54:38 ب.ظ
ajaxbolt

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 22
مکان: Kabol

بلبرینگ ها قطعات صنعتی تک منظوره نیستند و جنبه های استفاده از آنها متفاوت است. با در نظر گرفتن شکل های مختلفی از بلبرینگ صنعتی که تولید میشود تلاش مهندسین در تولید این قطعه بصورت چند منظوره صورت پذیرفته است. برخی از بلبرینگ ها مانند بلبرینگ های سوزنی نه تنها به تعلیق بار و کاهش اصطکاک کمک می کنند بلکه با اشغال حداکثر فضا محیط را برای قرارگیری اجزای مکانیکی دیگر نیز فراهم می آورند. هر چند طراحی های بلبرینگ های اولیه تنها به منظور تعلیق بار بوده است اما امروزه طرح هایی از بلبرینگ قابلیت حرکت خطی و حتی تطابق با زاویه محور اتصال را نیز دارا می باشند. کاهش میزان استرس و دمپ کردن و کاهندگی استرس های ناشی از حرکت های ارتعاشی نیز از دیگر مزایای استفاده از بلبرینگ ها می باشد. گستردگی مزایای استفاده از بلبرینگ سبب شده است که در اغلب ماشین آلات با اجزای دوار از این قطعه استفاده شود.
صنایع پیچ و مهره آژاکس
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.304 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت