تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

iranembberlin Offline
#1 ارسال شده : 1396/11/24 06:14:45 ب.ظ
iranembberlin

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 107
مکان: تهران

نماینده عالی اتحادیه اروپا با وزرای خارجه ایران ، فرانسه ، انگلستان و آلمان نشست مشترک برگزار کردند.


نشست مشترک وزیر امور خارجه کشورمان با نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزرای خارجه فرانسه، آلمان و انگلستان ظهر امروز در مقر اتحادیه اروپا در بروکسل برگزار شد.
در این نشست، طرفین در خصوص اقدامات لازم در شرایط کنونی به منظور تداوم اجرا و پای بندی همه طرفهای برجام گفتگو و تبادل نظر کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان در این نشست بر اهمیت تعهد همه طرفها، بویژه اتحادیه اروپا و کشورهای اروپایی بر اجرای برجام در شرائط کنونی تاکید کرد.
دکتر ظریف در این نشست نیز نسبت به ضرورت جلوگیری از اقدامات برخی عناصر در استفاده از خاک کشورهای اروپایی برای تحریک به خشونت هشدار داد.
فدریکا موگرینی ، هماهنگ کننده کمیسیون برجام و وزرای خارجه فرانسه، آلمان و انگلستان در این جلسه بطور مشترک، بر تعهد اروپا و دولت های خود بر اجرای برجام به عنوان یک دستاورد منحصر به فرد دیپلماسی چند جانبه تاکید کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان همچنین به طور جداگانه با وزرای امور خارجه کشورهای انگلستان ، آلمان و خانم موگرینی، نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا ملاقات و در خصوص مسایل مورد علاقه گفتگو و تبادل نظر کرد.
خبرهای تازه را در سایت سفارت ایران در برلین دنبال کنید.

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.234 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت