تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

رایگان بفروش Offline
#1 ارسال شده : 1396/11/24 12:13:56 ق.ظ
رایگان بفروش

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 5


با توجه به آنکه در این وب سایت کلیه کاربران این امکان را خواهند داشت که بتوانند کالا و خدمات خود را به فروش برسانند. خریداران در صورتی که با ارتباط مستقیم قصد خرید کالا را دارند می بایست دقت نمایند و پیش از واریز وجه از صحت کالا و خدمات و همچنین فروشنده مطلع گردند. در صورتی که خرید به صورت آنلاین صورت بگیرد وجه در حساب وب سایت باقی می ماند تا خریدار اطلاع دهد که کالا و خدمات مورد نیاز خود را دریافت نموده است و پس از تایید دریافت کالا و خدمات از طرف خریدار وجه به حساب فروشنده منظور می گردد. فروشندگان کالا و خدمات حتما می بایست در ازای تحویل کالا و خدمات خود رسید دریافت نمایند تا در آینده و در صورت بروز مشکل مورد قابل پیگیری باشد.
کالا و خدمات ارائه شده در وب سایت حتما می بایست تضادی با قوانین جمهوری اسلامی ایران نداشته باشند و همچنین فروشنده می بایست مجوزهای لازم را از بابت فروش کالا و خدمات داشته باشد.

فقط کالا و خدماتی در این سایت قابلیت فروش آنلاین دارند که از نظر سایت sellfree.ir تاییده شده باشند و بنابراین می توانید با خیال راحت و تضمین این مجموعه، کالا و خدماتی که پرداخت آنلاین دارند را خریداری نمایید.

ویرایش آگهی باعث غیر فعال شدن آگهی می گردد و آگهی مجددا می بایست توسط تیم تایید محتوای وب سایت فعال سازی گردد.




قوانین وب سایت استارتاپی فروش و خرید رایگان
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.285 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت