تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

royalsportgroup Offline
#1 ارسال شده : 1396/10/25 01:32:15 ب.ظ
royalsportgroup

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2

گروه فنی مهندسی بعد سوم به منظور تکمیل چرخه ارائه خدمات به مشتریان ارجمند مجموعه خود را به دستگاه پرینتر سه بعدی با ابعاد بزرگ و دقت و کیفیت بالا مجهز نموده است و آماده ارائه خدمات پرینت سه بعدی به صنعتگران محترم اصفهان و سایر نقاط کشور میباشد.

در سالهای اخیر دستگاههای پرینتر سه بعدی توانسته اند تحول عظیمی در شاخه های مختلف از جمله صنعت ، معماری ، پزشکی ، هوا فضا و ... ایجاد نماید.

به کمک این دستگاهها میتوان طرحها و ایده های موجود در هر رشته را به سرعت نمونه سازی سریع نمود و قبل از انجام هزینه های تولید محصول نهایی را مشاهده کرد.


همچنین کاربرد دیگر دستگاههای پرینتر سه بعدی، تولید سریع قطعات در تیراژ محدود میباشد به این صورت که در مواردی که امکان قالبسازی برای قطعات در تیراژ محدود ممکن نیست و یا هزینه های ساخت قالبهای فولادی توجیه ندارد این امکان وجود دارد که تولید قطعات توسط همین دستگاههای نمونه سازی سریع انجام گیرد که در بسیاری از موارد جوابگوی نیاز مشتریان عزیز میباشد.
به منظور مشاهده نمونه های پرینت سه بعدی اینجا کلیک کنید
خدمات پرینت سه بعدی در اصفهان
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.537 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت