تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

khakzadmon Offline
#1 ارسال شده : 1396/08/22 03:44:34 ب.ظ
khakzadmon

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 61
مکان: تهران

تشکرها: 18 بار
جراحی زیبایی بینی در واقع سایز، شکل و زاویه بینی را تغییر می دهد که این امر باعث ایجاد رضایت فرد و تناسب با دیگر اجزای صورت شخص می شود. افراد به دلایل مختلفی تصمیم به جراحی زیبایی بینی می گیرند که مهم ترین دلیل عمل بینی بهبود دادن به ظاهر بینی شان است. خیلی از افراد احساس می کنند سایز و شکل بینی شان با بقیه اجزای صورتشان هماهنگ نیست و افراد دیگر به علت تصادف و یا انحراف تیغه بینی مجبور به عمل بینی هستند. عمل بینی علاوه بر داشتن زیبایی صورت مشکلات مرتبط با سلامت را نیز اصلاح می کند مانند بهبود مشکلات تنفسی در بعضی از افراد همچنین اصلاح نقص های مادرزادی. جراحی زیبایی بینی علاوه بر زیبایی فیزیکی باعث افزایش اعتماد به نفس در افراد نیز می شود که این ویژگی به تنهایی دلیل بزرگی برای انجام عمل بینی می باشد.
بعد از عمل بینی
بعد از عمل بینی صورت کمی پف می کند و اطراف چشم و بینی کبود و متورم می شود که شدت این عوارض در افراد متفاوت است و این عوارض چند روز و یا هفته ادامه دارد.
عمل بینی را می توان برای برطرف کردن مشکلاتی از جمله: بزرگ کردن بینی، کوچک کردن بینی، برداشتن قوز بینی، تغییر زاویه بینی، کوچک کردن سوراخ های بینی، شکل دهی مجدد نوک بینی، صاف کردن برآمدگی های بینی و حتی پلیپ بینی بهره برد. میزان اثر بخشی جراحی زیبایی بینی بستگی به انتظارات بیمار از عمل بینی خود دارد به همین علت مهم است که شما و جراح تان در مورد هدف جراحی بینی به یک توافق مشترک برسید.
بهترین سن برای جراحی زیبایی بینی
سن عمل بینی برای دختران و پسران متفاوت است معمولا سن عمل بینی در دختران 15 سالگی و در پسران 16 سالگی است اما باید به این نکته توجه کردن سن رشد و بلوغ فیزیکی را تمام کرده باشند، همه جوانان بلوغ فیزیکی یکسان ندارند.
چسبندگی های داخلی بین، باقی ماندن انحرافی تیغه بینی، بزرگی شاخک های بینی، تنگی دریچه های بینی، آسیب های پوستی بینی، فرورفتگی های پره های بینی، بالا رفتن بیش از حد نوک بینی از جمله عوارض جراحی زیبایی بینی می باشند. مراقبت های بعد از جراحی زیبایی بینی را جدی بگرید.
khakzadmon2018
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.076 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت