تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

gha_rez Offline
#1 ارسال شده : 1396/04/27 04:51:48 ب.ظ
gha_rez

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 2
مکان: tehran

چلنیوم چیست؟

چلنیوم یا به زبان لاتین Channelium مخفف دو کلمه aluminium + channel است . channel به معنی کانال می باشد و به دلیل اینکه بعدا از چسباندن چلنیوم به دور حروف حالت U شکل می گیرد در زبان لاتین از کلمه channel استفاده می شود.
و چون جنس چلنیوم از آلومینیوم می باشد. ترکیب این کلمه با هم channelium نام گذاری شد و به زبان عامیانه در کشور ما اصطلاحا تابلو چلنیوم نامیده می شود. در سال 1980 میلادی شرکتی به نام mci در کشور اسپانیا توانست طی مراحلی آلومینیوم را به شکل ورق هایی آینه شکل (چلنیوم فعلی) تبدیل کند که در برابر نور آفتاب سرما و گرد و غبار بسیار مقاوم بود. شرکت mci محصول خود را با نام آلوراپید (alurapid) روانه بازار نمود که در کشور عزیزما نیز این محصول مورد استفاده قرار می گیرد. تابلو چلنیوم آلوراپید یکی از بهترین برند های چلنیوم موجود در بازار ایران و جهان می باشد.

روش تشخیص چلنیوم آلوراپید با دیگر تابلو چلنیوم ها این است که دور تا دور لبه آلوراپید made in spania و alurapid حک شده است و مورد دومی که این چلنیوم را از دیگر برند ها متمایز ساخته ضخامت بیشتر لبه نسبت به دیگر برندها می باشد. لبه های چلنیوم در سایز های 7,9,11 سانتی متری در بازار موجود هستند و با توجه به قطر قلم حروف لبه مورد نظر برای ساخت انتخاب می شود. لبه چلنیوم با نایلونی پوشانده شده تا از آسیب دیدن روی لبه در هنگام ساخت جلوگیری شود.

بعد از اسپانیا کشور های تایوان و چین نیز شروع به تولید تابلو چلنیوم با برند های مختلفی نظیر آلوباند(alubond)،آلوشاین (alushine)،آلوتیپ(alutape) و... نمودند که برخی از این برند ها نیز در نوع خود مرغوب می باشند البته لبه های چلنیوم دیگری هم در بازار موجود می باشند که متاسفانه در مقابل نور آفتاب،سرما و گرد و غبار در مقایسه با لبه های چلنیوم اصلی تغییر رنگ و حالت می دهند.

لبه های چلنیوم دیگری در بازار به نام لترمکس (letermax) وجود دارند که تفاوت آن با دیگر لبه های چلنیوم این است که فضایی دور تا دور لبه تعبیه شده که وقتی حروف ساخته می شود علاوه بر روی حروف دور تا دور آن هم شاهد انعکاس نور خواهیم بود.

تابلو حروف برجسته
امروزه در تبلیغات محیطی و صنعت تابلو سازی یکی از کاربردی ترین نوع تابلوها استفاده از حروف های برجسته می باشد.حروف برجسته معمولا به تابلوها و یا حروف هایی که دارای برجستگی از سطح نمای تابلو هستند گفته می شود.این نوع تابلوها معمولا از استیل ، فلز ، چنلیوم(چلنیوم) ، پلکسی گلاس و دیگر متریال های مشابه ساخته می شود.حروف برجسته را میتوان به صورت تلفیقی و با استفاده از یک یا چند متریال ساخت و نور پردازی کرد.لازم به ذکر است که نوع جنس مصرفی در ساخت حروف های برجسته تاثیر مستقیم روی قیمت تابلو دارد.

گروه تبلیغاتی نوین لایت با ساخت مدرنترین تابلو حروف برجسته همراه با ایده های نو و با به کار گیری مجرب ترین حروف سازان خدمتگذار مشتریان محترم می باشد.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.134 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت