تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

h.rmz Offline
#1 ارسال شده : 1396/04/24 01:15:35 ب.ظ
h.rmz

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 17

خیلی از ما هنگامی که برای خرید زیورآلات میریم، ممکنه اطلاعات اولیه ای رو که برای این منظور لازمه در اختیار نداشته باشیم، به این منظور موارد کلی واصولی که در این زمینه لازمه به شرح ذیله:
گوشواره یکی از قدیمی ترین انواع زیورآلات به شمار میاد. سوراخ کردن گوش و آراستن آن به زیورآلات برای اولین بار در ایران باستان انجام شد. در انجیل به گوشواره، زمان خروج بنی اسرائیل از مصر اشاره شدهه. این زیور در طول تاریخ بسیار محبوب بودهه. با این حال، ‌طی دهه‌ ۱۹۲۰ در آمریکا و انگلیس، انواع Clip-On جای آن رو به مدت کوتاهی گرفتند.
هنگام خرید گوشواره باید بدونید که گزینه های فراوانی برای انتخاب شما وجود دارن. در ابتدا باید سبک مورد علاقه خود رو مشخص کنید. گوشواره های میخی «Stud» متداول‌ترین نوع اند. این نوع گوشواره، کوچک و دارای کاربردی آسانه. گوشواره های آویز، رسمی تر و برازنده تر هستن. گوشواره های میخی مزین به الماس یا مروارید، کلاسیک به شمار میان و با تمامی انواع لباس ها از شلوار جین گرفته تا لباس شب هماهنگی دارن. گوشواره های حلقه ایی ممکنه بزرگ و چشمگیر، یا کوچک و معمولی باشن. گوشواره های آویز دارای بیشترین تنوع در سبک هستن. برخی از آنها گوشواره ایی آویز از جنس نقره به شکل اشک یا از جنس فلزات و سنگ های گرانبها اند. بسیاری از جواهرفروشی ها گوشواره شیک و هایی زیبا مزین به کریستال های نه چندان قیمتی دارن، بنابراین میتونینبدون صرف هزینه ایی هنگفت، گوشواره ایی زیبا خریداری کنید. در صورتی که قصد خرید گوشواره هایی مزین به سنگ های جواهر رو دارید، دقت فراوانی به شفافیت و تراش سنگ ها داشته باشید. همچنین به منظور ارزیابی حقیقی گوشواره های خود باید نسبت به جنس اصلی فلز به کار رفته (طلا، نقره، پلاتین) اطمینان پیدا کنید.
گوشواره جزء زیورآلات تأثیرگذاره و نشانگر سبک، خلاقیت و حس زنانگی شخص استفاده‌کننده می باشد. آنها ظاهری ملیح به خانم ها می بخشند و موجب متمایز شدن آنها میشن. خانم هایی که همواره لباس های رسمی به تن می کنند یا محتاطانه لباس می پوشند به طور معمول از گوشواره به منظور آراستن خود استفاده می کنند.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.082 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت