تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

irnail Offline
#1 ارسال شده : 1395/08/13 08:55:35 ب.ظ
irnail

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 6
مکان: تهران





سوهان برقی چیست و در خرید سوهان برقی به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

بسیاری از افرادی که قصد شروع به حرفه کاشت ناخن را دارند، این سوال برایشان پیش می آید، امیدواریم پس از مطالعه این مطلب پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید و در انتخاب دستگاه خود موفق باشید.

اصلی ترین دستگاه در کاشت ناخن سوهان برقی است، چرا که بدون این ابزار امکان کاشت وجود ندارد، چرا که این دستگاه برای هموار کردن سطح ناخن و سوهان کشی استفاده می گردد.

پس به همین دلیل در انتخاب سوهان برقی مناسب باید نهایت دقت انجام پذیرد، چرا که با انتخاب دستگاه نا مناسب هنرمندان این رشته متحمل هزینه اضافه جهت خرید مجدد سوهان برقی می گردند. تنوع سوهان برقی در بازار ایران زیاد است و همین مسئله انتخاب را سخت می نماید.

مهم ترین نکته در خرید سوهان برقی اصالت دستگاه است، چرا که برند های محبوب و معروف این دستگاه نیز به صورت کپی از چین وارد ایران شده، و جالب اینکه تشخیص این مسئله حتی برای حرفه ای های این کار هم سخت است، پس مطمئن ترین راه برای خرید یک سوهان برقی اصل، خرید آن با ضمانت شرکت اصلی آن می باشد.

در حال حاضر برند های ساخت کره جنوبی از بیشترین محبوبیت بین هنرمندان ناخن بهره می برند. دستگاه های چینی به هیچ وجه جهت کار حرفه ای پیشنهاد نمی گردند.

در سوهان برقی یکی از مهم ترین نکات دسته یا Handpiece دستگاه می باشد، سوهانی جهت کاشت مناسب است که حداقل 20000 دور در دقیقه دور موتور آن باشد. دسته سوهان در دو نوع آرایشی و لابراتواری است که دسته آرایشی سبک تر و برای کار هنرمندان ناخن مناسب تر می باشد. هر میزان که دور موتور دستگاه کمتر باشد، دسته آن سبک تر است. ولی به این نکته توجه داشته باشید که این موضوع همیشه صدق نمی کند، به طور مثال دستگاه ترونی با دور موتور 35000 دور، دسته ای تقریبا هم وزن استرانگ با دور موتور 30000 دور دارد.

ترجیحا جهت بالاتر رفتن سرعت کار خود سعی کنید از پدال دستگاه استفاده نمایید، در همین راستا اگر دستگاه شما دارای پدال گازی باشد تاثیر مثبتی روی کار شما خواهد گذاشت.

و در آخر دوباره این نکته که در خرید خود دقت نمایید، چرا که اگر در ابتدای کار با تحقیق و صرف هزینه مناسب دستگاه مناسبی تهیه ننمایید، مطمئنا در آینده نه چندان دور مجبور به صرف هزینه مجدد و خرید دستگاهی مناسب خواهید شد.

امیدواریم که این مطلب توانسته باشد کمک کوچکی به شما کرده باشد.

همراه همیشگی شما، ایران نیل
فروشگاه اینترنتی ایران نیل
تماس: 88202007
تبلیغات
parsian Offline
#2 ارسال شده : 1396/03/28 11:11:46 ق.ظ
parsian

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 34
مکان: ukyty

ممنون از اطلاعات خوبتون جالب بود
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.123 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت