تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

nooshin-pr Offline
#1 ارسال شده : 1396/02/06 09:13:12 ق.ظ
nooshin-pr

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 68




لکسوس NX فیس­لیفت در نمایشگاه موتور شانگهای رونمایی شد که می ­توان از تغییرات مهمی از جمله سیستم تعلیق، طراحی بدنه و تکنولوژی ­های داخلی به کار رفته نام برد.
ظاهر جلویی و عقبی جدید موجب شده است که NX نسبت به دیگر مدل­ های لکسوس بروز شده باقی بماند. چراغ ­های این خودرو طوری طراحی شده ­اند که به توانند جزئیات اقتباسی از مدل LC لکسوس را شامل گردد.
داخل NX، اندازه صفحه مولتی مدیا از 7 اینچ به 10.3 اینچ تغییر یافته و صفحه لمسی آن نیز به منظور راحتی و سادگی برای کاربران به روزرسانی گردیده است. پوششی از رنگ متالیک در اکثر کلیدها و کنترلرهای NX دیده می ­شود.
تکنولوژی­های به کار رفته در لکسوس NX شامل شدت جریان برق در USB شارژر افزایش یافته است. شارژر موبایل وایرلس بزرگتر و همچنین درب صندوق اتومبیل بصورت خودکار با حرکت پا زیر سپر عقبی عمل می­کند.
لکسوس مدعی است که هندلینگ NX با تنظیم بروزشده سیستم تعلیق بهبود بخشیده شده است و حالا با سیستم تعلیق متغیر تطبیقی که از سیستم به کار رفته در LC500 الهام گرفته شده سازگاری دارد.
قدرت محو کنندگی صدا افزایش داشته و از کیت­ های ایمنی نیز استفاده گردیده است. و در نهایت، انتظار می ­رود قیمت این خودرو کمی بالاتر از مدل فعلی آن باشد و از 31.155 پوند آغاز می­ گردد.



















منبع:اجاره خودرو پرشین گشت
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.078 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت