تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

iWater Offline
#1 ارسال شده : 1395/11/26 03:21:31 ب.ظ
iWater

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 109

تشکرها: 1 بار
آب قلیایی
سری اقتصادی دستگاه تولید کننده آب یونیزه قلیایی :

مجموعه دستگاه های معرفی شده در این بخش ( سری اقتصادی دستگاه های تصفیه آب یونیزه قلیایی خانواده ی آی واتر ) ضمن تامین نیاز خانواده به آب های یونیزه قلیایی و اسیدی ؛ دارای قیمت مناسب تر و اقتصادی تری نسبت به انواع موجود در بازار می باشد .

دو محصول موجود در این سری ، یکی از تولید کننده ی تایوانی با برند iWater - ECO و دیگری از تولید کننده ی کره ای با برند iWater – NEXUS معرفی می گردد .

سری لوکس دستگاه تولید کننده آب یونیزه قلیایی :

دستگاه معرفی شده در این بخش ( سری لوکس دستگاه های تصفیه آب یونیزه قلیایی خانواده ی آی واتر ) یعنی مدل iWater - SHARPدارای کلیدهای لمسی و اثر گذاری سریع همراه با صفحه نمایش LCDو ظاهری شیک به رنگ نقره ای است که مورد توجه مشکل پسندان در خانه های لوکس قرار گرفته است .
سری کلینیکی دستگاه تولید کننده آب یونیزه قلیایی :

مدرن ترین و کارآمد ترین دستگاه یونیزه کننده آب در این بخش ( سری کلینیکی دستگاه های تصفیه آب قلیایی خانواده ی آی واتر ) یعنی مدل iWater – TOPضمن برخورداری از یک قدرت فوق العاده در کریستالی کردن یون های آب و امکان تولید 5 آب یونیزه قلیایی ، 4 آب یونیزه اسیدی و یک آب خنثی دارای صفحه ی نمایش لمسی تمام رنگی است و دارای تنظیمات ساده جهت دستیابی بیشتر ، به 70 نوع آب می باشد . بدنه ی نقره ای و شکل زیبا هم برای خانواده ها و هم برای بیماران خاص جهت تسریع در درمان مورد استفاده دارد .
سری سفری دستگاه تولید کننده آب قلیایی :

مجموعه محصولات معرفی شده در این بخش ( سری سفری دستگاه های تصفیه آب قلیایی خانواده ی آی واتر ) ، اختصاص به نمونه هایی است که آب را فقط قلیایی می نماید ولی یونیزه نمی کند .

مصرف کنندگان دستگاه آی واتر تمایل دارند در سفر نیز از آب قلیایی بهره مند شوند و لذا این محصولات پیشنهاد خوبی برای آن ها خواهد بود .

سری سینکی دستگاه تولید کننده آب یونیزه قلیایی :

دستگاه معرفی شده در این بخش ( سری سینکی دستگاه های تصفیه آب یونیزه قلیایی خانواده ی آی واتر ) دارای دو بخش مجزا است که با شلنگ و رابط مخصوص به هم ارتباط یافته است .

بخش یونیزه کننده که دارای صفحات تیتانیم –پلاتین است درون یک جعبه ی مدرن و در زیر سینک قرار می گیرد ولی شیر هوشمند لمسی برای انتخاب آب مورد نیاز در بالای سینک و کنار شیر ظرفشویی تعبیه شده و برای آب های آشامیدنی یا آب یونیزه قلیایی و اسیدی دارای کلیدهای مخصوص بوده که متناسباً در اختیار افراد خانواده قرار می گیرد .
سردوش تصفیه آب و حذف کلر آی واتر :

امروزه آب مورد استفاده در استحمام نیز مورد توجه مردم قرار دارد . حذف کلر آب لوله کشی از یکسو موجب کاهش بیماری های تنفسی گردیده و از طرفی موجب شادابی پوست و مو می گردد . سردوش تصفیه آب آی واتر ضمن بهره گیری از تکنولوژی مدرن کره ای ، کلر را حذف نموده و فشار را تا 50 درصد افزایش و موجب صرفه جویی 30 درصدی آب می گردد . ضمن آن که رایحه های طبیعی موجود در ژل داخل سردوش موجب رفع خستگی و شادابی روح و روان می گردد .
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 2.015 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت