تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

novinmarketing Offline
#1 ارسال شده : 1395/10/30 10:59:27 ق.ظ
novinmarketing

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 316
مکان: تهران

ژئوممبران

ژئوممبران ها (ژئوممبران پلی اتیلن سنگین)

ژئوممبران


ژئوممبران

ژئوممبران ها غشاهای آب بند و غیر قابل نفوذ پلیمری بر پایه پلی اتیلن ، پلی یروپیلت و PVC می باشند که در ضخامت های مختلف و با مقاومت های مکانیکی و ضریب انعطاف پذیری متغیر به صورت صاف و زبر (مضرس ) تولید و ارائه می گردند. از این مواد جهت ایجاد سطوح آب بند و ایزوله از قبیل ساخت لاگون های تصفیه خانه فاضلاب ، کانال های آب رسانی ، مخازن ذخیره آب آشامیدنی ، مواد نفتی و شیمیایی ، ساخت سایت های دفن بهداشتی زباله (LAND-FILL ) ، دریاچه های مصنوعی و استخر های پرورش آبزیان ، استخرهای نگهداری آب کشاورزی ایزولاسیون و عایق بندی سازه های زیرزمینی استفاده می گردد. از مزایای به کارگیری ژئوممبران کاهش هزینه های ساخت در قیاس با سایر روش ها و افزایش سرعت اجرا می باشد


| ژئوممبران | ژئوممبرین | پلی اتیلن سنگین ژئوممبران |

علاوه بر آن سیستم ساخته شده با این موادژئوممبران به لحاظ انعطاف پذیری دارای عملکرد به مراتب بهتری نسبت به سازه های صلب بتنی در برابر نیروهای دینامیکی مانند زلزله در مناطق زلزله خیز و همچنین نشست های نامتقارن سازه می باشد.



مشخصات فیزیکی ورقهای ژئوممبران (ژئوممبران پلی اتیلن سنگین) مشخصات ورقهای ژئوممبرین از جنس: · 97% درصد پلی اتیلن 5/2% کربن بلک و 5/0 % الی 9 آنتی اکسیدان می باشد.

ابعاد ورق ژئوممبران: · ورق ها بصورت رول در طول 100 الی 150 متر و به عرض 20/2 الی 9 متر تولید می گردند. انواع ورق: ورق ها در دو نوع مضرس ، صاف ، رنگی و در ضخامتهای 75/0 ، 1 ، 5/1 و 2 میلیمتر تولید می شود.




مزایا و ویژگیهای ورق ژئومببرین (ژئوممبران)

1- اقتصادی ترین روش 2-سریعترین روش 3- با داوم ترین رو 4--مقاوم ترین روش الف) این ورقها در برابر دمای °40- درجه الی °70 درجه سانتی گراد مقاوم هستند. ب) در برابر حمله جوندگان و فشار های غیر متمرکز مقاوم هستند . ج) دربرابر نشست به دلیل مقاومت کششی بالا مقاوم هستند. د) جلبک و خزه به آنها نمی چسبد و با هیچ ماده شیمیایی دیگر حتی با پایه هیدروکربنی ترکیب نمی شود.

| ژئوممبران | ژئوممبرین | پلی اتیلن سنگین ژئوممبران |

کاربرد ژئوممبرین(ژئوممبران) در نفت ، گازو پتروشیمی

احداث و ایزولاسیون : -حوضچه های تبخیر -مخازن نگهداری آب - پوشش مخازن ثانویه پوشش محلهای بارگیری و انتقال مواد نفتی و شیمیایی ژئوتکستایل پارچه ای از جنس پلی استر یا پلی پروپیلن است که مهمترین خصوصیت آن مقاومت کششی بالا و همچنین سازگاری با انواع خاک و دوام 50 ساله در انواع خاک ها می باشد. کاربرد گسترده آن در رابطه با مسلح کردن خاک ، زهکشی ، جداسازی انواع لایه های خاک و فیلتراسیون در جاده ها ، راه آهن ، فرودگاه ، خطوط مترو و خطوط لوله ، مخازن نفتی و انواع دریاچه های مصنوعی ، موج شکن ساحل دریا و انواع سدها و غیره کاربرد دارد.



خدمات شركت :

1- اجرای ورقهای گیره دار پلی اتیلن

:این شرکت آمادگی اجرای انواع ورقهای گیره دار را در سازه های بتنی دارا می باشد .ورقهای گیره دار در سازه های بتنی جهت آببندی و جلوگیری از خوردگی آنها مورد استفاده قرار میگیرد.

2- اجرای ورقهای ژئوممبران: این شرکت دارای پرسنل آموزش دیده و تجهیزات اجرای ورقهای ژئوممبران بوده و در پروژه های بزرگ علاوه بر تامین ورق نسبت به اجرا اقدام می نماید .

3- بازسازی شبکه های آب وفاضلاب: بازسازی شبکه های آب وفاضلاب یکی از تخصص های این شرکت میباشد که نسبت به بازسازی و ترمیم این شبکه ها با ورقهای گیره دار پلی اتیلنی طبق استاندارد ASTM عمل می نماید. بازسازی شبکه بسته به شرایط شبکه بایستی طراحی و اجرا گردد و دارای استانداردهای فنی اجرایی می باشد که با اعمال این استاندارد کیفیت کار تضمین می گردد. مقاله ای توسط این شرکت درمجله مهر آب به چاپ رسیده (شماره 47-اردیبهشت 1387)که جزییات این روش در آن مقاله آورده شده است.

4- تولید انواع قطعات تزریق پلاستیک تا وزن هفت کیلوگرم: این شرکت دارای دستگاه های تزریق پلاستیک می باشد که آمادگی ارایه خدمات تزریق پلاستیک به خارج از مجموعه را تا وزن هفت کیلوگرم را دارا میباشد .

5- ساخت انواع قالب های وکیوم ترموفورمینگ: این شرکت با سابقه بیش از 20 سال در طراحی وساخت قالبهای وکیوم ترموفورمینگ آمادگی ارایه خدمات طراحی و ساخت قالبهای مذکور را دارا میباشد .

6- طراحی وساخت انواع قالبهای HF: این شرکت تمامی قالبهای آلتراسونیک موردنیازسازمان را طراحی و درداخل سازمان تولید می نماید و آمادگی ارایه خدمات طراحی وساخت این نوع قالب را دارا میباشد .

7- ساخت دستگاه های تولید ورق های پلیمری: این شرکت توانمندی طراحی وساخت انواع خط تولید ورقهای پلیمری راتا ظرفیت 500 کیلوگرم در ساعت و عرض 3.2 را دارا می باشد.

8- ساخت دستگاه های وکیوم ترموفورمینگ: این شرکت توانمندی طراحی و ساخت انواع دستگاه های وکیوم ترموفورمینگ تا ابعاد 1*2 متر را دارا بوده و همچنین توان ساخت دستگاههای وکیوم ترموفورمینگ روتیدی را دارا می باشد .

9- ساخت دستگاه های تولید ورق های پلیمری گیره دار: این شرکت توانمندی طراحی وساخت انواع خط تولید ورقهای پلیمری تاعرض 3.2 را دارا می باشد . 10

- جوشکاری پوشش در محل اتصال لوله های بتنی پوشش دار: این شرکت توانمندی اجرای جوشکاری پوشش درمحل اتصال لوله های بتنی را طبق استاندارد ASTM را دارا بوده و امکان ارایه خدمات را در اقصا نقاط کشوردارا می باشد.

| ژئوممبران | ژئوممبرین | پلی اتیلن سنگین ژئوممبران |

توليدات شركت:

ورقهای پلیمری ژئوممبرین از جنس ABS,PS(HIPS),PE,PP,PP-EPDM این شرکت قابلیت تولید انواع ورقهای پلاستیکی با پایه پلیمری ABS,PS(HIPS),PE,PP,PP-EPDM از ضخامت 250 میکرون تا 6 میلیمتر و در طولهای مختلف وعرض های مختلف تا عرض سه متر ودر انواع مختلف ساده وآجدارو رنگهای متنوع را تا دولایه دارا می باشد.

تولید ورقهای پلی اتیلنی گیره دار در انواع مختلف ورقهای پلی اتیلنی گیره دارتولید شده در این شرکت دارای ساختارهای متفاوتی در گیره های آن می باشند که عبارتنداز: 1-ورقهای گیره دار T-GRIP 2- ورقهای گیره دار Single Stud 3- ورقهای گیره دار Double Stud 4- ورقهای گیره دار ضد رسوب Anti Deposite تولید ورقهای ژئوممبران درضخامت های مختلف ورقهای ژئوممبران تولید شده در این شرکت برای اولین باردرکشورو خاورمیانه با عرض سه متر ارائه می گردد این ورقها درضخامتها ،رنگها و طول وعرض های مختلف قابل تولید وعرضه میباشد.

گواهینامه های کیفی 1- ISO TS 169462 2- ISO 9001/2000 3-گواهینامه مدیریت کیفیت با گرید B ازشرکت بهمن خودرو 4-گواهینامه مدیریت کیفیت با گرید B ازساپکو 5-گواهینامه مدیریت کیفیت با گرید B از سازه گستر 6-گواهینامه مدیریت کیفیت با گرید A+ از شرکت سایپا آذین 7-گواهینامه تحقیق و توسعه ازوزارت صنایع ومعادن 8-تاییدیه آزمایشگاه ازواحد متد شرکت ساپکو



جهت کسب اطلاعات بیشتر ودریافت کاتالوگ باتلفن های شرکت آتیه انرژی تلاش ،تماس بگیرید

آب شیرین کن صنعتی
تلفن :02188420878


تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.109 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت