تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

novinmarketing Offline
#1 ارسال شده : 1395/10/20 06:02:21 ب.ظ
novinmarketing

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 316
مکان: تهران

سال خروس آتشین از 28 ژانویه 2017 آغاز می شود. علامت سپیده دم و بیداری، پیروزی و موفقیت که در طول سال، تنها با کار سخت و صبر و شکیبایی به دست می آید.
موضوع 2017، عنصر آتش در شکل "یین" (YIN) آن است. آتش یین، گرما و بینش درونی و همچنین آرامش خلوت و روابط خانوادگی را ابراز می کند. افکار فراموش در میان جوی نگران کننده، هم جدی و هم متنوع، از ناکجا آباد سر می رسند.
خلاصه ای از سال خروس
سال خروس ترکیبی از عدالت و انصاف، گزافه گویی و بهره وری تدارکاتی است. شغل های مدیریت عمومی و خصوصی، مشاغل نظامی و یا پلیسی به شدت مورد علاقه متولدین این سال هستند.
موش، خرگوش و خروس تنها علامت هایی هستند که فقط یک عنصر را نشان می دهند، در حالی که بقیه علامت های زودیاک چینی چندین عنصر پنهان را نشان می دهند. بنابراین، سال هایی که توسط این سه علامت کنترل می شود، به شدت به قدرت هسته ای عناصری بستگی دارد که این سه علامت در ابتدا به آن مرتبط هستند.
اخبار کارما
فال چینی روزانه اکتبر 2016
گرچه چرخۀ چرخش ماه، فصل ها و روزها به طور مداوم در جریان انرژی 5 عنصر کیهان شناسی چینی تنوع ایجاد می کند، اما حضور یک عنصر غالب که چرخه سالانه را کنترل می کند، هرگز در سنت چینی به عنوان بهترین پیشگویی دیده نمی شود.
درست مثل تعالیم فنگ شویی، توازن قدرت بین پنج عنصر، شادی و رضایت می آفریند. عدم تنوع انرژی که علت آن یک عنصر غالب در طول سال نوی خروس، سال نوی خرگوش و سال نوی موش است، اختلال در نیروهای دوره ای زمان با ذات هر علامت طالع بینی چینی را تشدید می کند.
از این رو توصیه می شود قبل از در نظر گرفتن امکان بازگشت سریع و آسان سرمایه در یک سرمایه گذاری جدید در طول سال خروس، احتیاط کنید.
دستور کار کارما سال 2017
با توجه به توزیع انرژی 5 عنصر در تمام طول سال، بهتر است پروژه های خود را در پاییز و یا در طول دو هفته آخر هر فصل شروع کنید. در واقع، نمایندۀ دوره های اواخر فصلی، عنصر زمین است که برای خواص ثبات آن، به خصوص در طول سال خروس آتشین مهم و مفید است.
ترکیبی از عنصر آتش امسال با فشار برجستۀ عنصر فلز همراه با سایر کمبودهای انرژی، دوره هایی را ایجاد می کند که برای تغییر مناسب نیستند.
برنامه آب و هوای کارما یک برنامۀ سازگاری زودیاک چینی است که به رایگان در App Store در دسترس قرار دارد.

مد، دکوراسیون و سبک زندگی
به منظور تعادل جریان انرژی زمان، برای اینکه بتوانید از مزایای کارمای شخصی استفاده کنید، بهتر است از جواهرات و لباس هایی استفاده کنید که به ترکیب و رنگ عنصری که نمایندۀ آن هستند، احترام بگذارید.
این اصول تعادل در مورد کمد لباس و لوازم جانبی، که به فنگ شویی مرتبط اند، در طراحی داخلی خانه و دفتر کار نیز به طور یکسان اعمال می شوند. بسیار توصیه می شود که در سال 2017، از اشیایی و جواهراتی که قرمز مایل به قهوه ای، رنگ عنصر زمین، هستند مانند زرد یا قهوه ای اسفالریت، و یا حتی خردلی استفاده کنید. با این حال، باید در طول سال 2017 به یاد داشته باشید از رنگ قرمز به عنوان یک لباس و یا سنگ قیمتی (توپاز صورتی و گیلاسی، یاقوت قرمز و الماس قرمز، گارنت، رودوکروزیت ...) استفاده نکنید، تا آتشی که در حال حاضر وجود دارد و در تضاد مستقیم با فلز (عنصر اصلی علامت خروس) است را گداخته تر نکنید.
علی رغم ماهیت متضاد سال که به علت طبیعت متضاد فلز و آتش است، اما در تمام طول سال 2017جریان مثبت هم وجود دارد، حتی اگر در مورد تمام 12 علامت زودیاک چینی صدق نکند.
سیاست، سرگرمی و فناوری
آتش فلز را ذوب می کند، و الکتریسیته و گرمای ناشی از آن، منشاء تنشی خواهد بود که باید حواستان به آن باشد. بنابراین باید انتظار تشدید نمایش های مردانه (و بی حاصل) از سوی رهبران کشورها و یا شرکت های بزرگ را داشته باشیم. مهاجرت های ناشی از جنگ و تغییرات آب و هوایی به کاهش جو سنگین و ناپایدار سیاسی کمک می کند.
تعداد مشاهیر جدید در صنعت سرگرمی و موسیقی، به لطف گسترش همیشه در حال رشد اینترنت بیشتر می شود. این ستاره های پاپ در سراسر جهان، از ایبیزا گرفته تا گوا، پخش می شوند، اما متاسفانه یک سال بعد شهرت ناگهانی شان را از دست می دهند.
شغل، کسب و کار و سرمایه گذاری
سال خروس، سال افرادی است که اغلب موفقیت درخشانان را مدیون صبر و تحمل سختی هایی هستند که شروع یک پروژه کاری، آن هم به تنهایی، مستلزم آن است.
بیشتر مردم، به خصوص در طول این سال، تمایل دارند محیط کاری خود را تغییر دهند. اما این خواستۀ تغییر برای همه محقق نمی شود، چرا که همه علامت های زودیاک چینی نمی توانند استرس ناشی از این کار را تحمل کنند و به اندازه کافی خلاق و سازمان یافته باشند تا بر شکست هایی غلبه کنند که در راه رسیدن به موفقیت با آن ها مواجه می شوند.
نکات کارمای 2017
سال 2017 تحت حفاظت علامت افسانه ای و زرق و برق دار خروس آتشین است، که سخاوتمندانه به کسانی که آن را به اندازه کافی درک کنند از فضائل خود یعنی عدالت، پشتکار و شفافیت، پاداش می دهد.
هدایای تبلیغاتی

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.133 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت