تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

aaranika Offline
#1 ارسال شده : 1395/10/11 11:05:08 ق.ظ
aaranika

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3

برای شما اتفاق افتاده وقتی عطر می خرید و می خواهید برای اولین بار روی بدن خود اسپری و تست کنید، متوجه می شوید مقداری عطر از زیر والف نشت کرده و کم کم هم بیشتر می شود و یا شاید فنر والف شکسته باشد و نتوانید عطر را اسپری کنید. این ها برای ذهن ما حس خوبی را تداعی نمی کند، مخصوصا اگر عطر را تازه خریداری کرده باشید فکر می کنید که احتمالا تقلبی است.


ما در این وبلاگ سعی می کنیم به بررسی این موضوعات بپردازیم و بدانیم که اصلا والف چیست؟ چرا بعضی مواقع از یک عطر نشتی بروز می دهد؟ و برای تعمیر والف باید چه کار کنیم؟


والف چیست؟


به بخشی که باعث اسپری یا پاششیدن عطر می شود را در اصطلاح والف می گویند. در واقع خروجی عطر از شیشه از این قسمت انجام می پذیرد. که به آن والف یا ولو می گویند.


وقتی که برای اولین بار از عطر استفاده می کنید ممکن است والف عطر را تا آخر فشار ندهید که کمتر اسپری کنید که بیشتر از آن عطر استفاده کنید اما این کار اشتباه است، به این دلیل که وقتی تا آخر والف را فشار ندهید مقداری عطری که به بیرون اسپری نشده با هوا ترکیب شده و از زیر والف به بیرون نشت می کند و باعث می شود با هر بار اسپری عطر تمام آن قطره قطره از زیر والف به بیرون بریزد و این ضرر بیشتری را به شما وارد می کند. البته برای تعمیر والف می توانید با یک دستمال کاغذی خشک درپوش والف را بردارید و خشک کنید و سپس درپوش را دوباره به جای اولیه خود قرار دهید و از عطر استفاده کنید. در اینصورت مشکل برطرف خواهد شد.
[img]http://aranika.com/blog/%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA-%D8%A7%D8%AF%DA%A9%D9%84%D9%86-%D9%88-%D8%B9%D8%B7%D8%B1-%DA%86%D8%A7%D9%84%D8%B4%D9%87%D8%A7[/img]

اگر والف عطر خراب باشد یعنی اصلا اسپری نکند، راهکار چیست؟


نگران نباشید با یک هزینه جزئی والف عطر شما تعویض می شود، بهتر است این عطر را برای دفتر آرانیکا بفرستید تا ظرف مدت ۲۴ ساعت والف جدید جایگزین شده و عطر برای شما ارسال شود. بعضی از اشخاص فکر می کنند که عطر را از شیشه آن خارج می کنیم و درون ظرف دیگری می ریزیم و استفاده می کنیم در حالیکه این کار اشتباه است. به این دلیل که آن عطر دیگر رایحه خودش را نمی دهد و غیر قابل استفاده می شود.


برای تعمیرات والف عطر ها می توانید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۶ به دفتر آرانیکا مراجعه کنید و عطر را تحویل ما بدهید تا بعد از ۲۴ ساعت کاری تعمیر و مجدد به شما عودت داده شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر به خرید عطر و ادکلن آرانیکا مراجعه کنید.

منبع: http://aranika.com
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 2.005 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت