تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

site22 Offline
#1 ارسال شده : 1395/09/22 02:18:01 ب.ظ
site22

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 18

طرز تهیه کوکی های زمین
این کوکی های خوشمزه و متفاوت را می توانید برای روز زمین پاک یا برای درس علوم و جغرافیای بچه ها در مدرسه آماده کنید.

طرز تهیه کوکی های زمین

در سراسر جهان در روزی که به روز جهان پاک معروف است به همه افراد یادآور می شوند که هوای زمینی که روی آن زندگی می کنند را داشته باشند. در هر کشوری با هدف افزایش آگاهی در مورد محیط زیست و کره زمین مراسم خاصی برگزار می شود. در کشور ما هم چند سالی است که برنامه های متعددی در این روز برای خانواده ها و کودکان برگزار می شود. این روز هر ساله در دوم اردیبهشت ماه جشن گرفته می شود. خانومانه امروز به شما یک کوکی خوشمزه به شکل کره زمین را آموزش خواهد داد. این کوکی ها را می توانید همراه با کودکان در خانه درست کنید و یا حتی برای درس علوم و آشنایی با کره زمین یا درس جغرافیای مدرسه آنها را آماده کنید،
برای تهیه این کوکی ها از یک روش بسیار آسان می توانید استفاده کنید و آن استفاده از پودرهای آماده برای تهیه کوکی و بیسکوییت است که شما تنها کافیست خمیر را با توجه به دستور روی جعبه آماده کرده و به آن رنگ خوراکی آبی و سبز اضافه کنید و آنها را در فر مطابق دستوری که در زیر خواهیم گفت قرار دهید. روش دوم برای درست کردن این کوکی ها درست کردن خمیر در خانه است، با توجه به اینکه پودر بیسکوییت آماده همه جا به راحتی پیدا نمی شود شما می توانید خمیر را خودتان با دستوری که به شما آموزش خواهیم داد درست کنید. لازم به ذکر است که شما می توانید از دستورات دیگری که برای پخت شیرینی و کوکی استفاده می شود هم برای این منظور استفاده کنید. فقط کافیست بعد از آماده شدن خمیر مواد را به دو قسمت تقسیم کرده و با استفاده از رنگ های خوراکی خمیرها را رنگ و برای گذاشتن داخل فر آماده کنید.

مواد لازم برای تهیه خمیر بیسکوییت عبارتند از:
کره نصف پیمانه
تخم مرغ یک عدد
آرد یک و یک چهارم پیمانه
شکر قهوه ای نصف پیمانه
شکر سفید یک چهارم پیمانه
بیکینگ پودر یک قاشق چایخوری
کره بادام زمینی سه چهارم پیمانه
وانیل یک قاشق چایخوری
رنگ خوراکی سبز چند قطره
رنگ خوراکی آبی چند قطره

طرز تهیه کوکی به شکل کره زمین: ابتدا کره را خارج از یخچال قرار دهید تا نرم شود. یک روش جالب برای نرم کردن کره غیر از حرارت دادن آن استفاده از یک لیوان داغ است، به این صورت که لیوانی را داخل ماکروفر یا به هر طریق دیگر گرم کرده و آن را به صورت وارونه روی کره ای که داخل بشقاب است قرار دهید، می بینید که کره به راحتی نرم شده و برای مصرف در شیرینی آماده است. سپس کره آب شده را با شکر قهوه ای و سفید مخلوط کنید تا کاملا کرمی رنگ شود. وانیل و تخم مرغ را هم به مخلوط اضافه کرده و خوب به هم بزنید. در مرحله بعد سه چهارم پیمانه کره بادام زمینی را اضافه کنید و مجددا مخلوط کنید.

طرز تهیه کوکی های زمین

بیکینگ پودر را به آرد اضافه کرده و آن ها را الک کنید و به مواد کوکی اضافه کنید. در این مرحله زیاد هم نزنید، در حد مخلوط شدن کافیست. در اینجا مواد را به دو قسمت تقسیم کنید. قسمتی را با رنگ خوراکی آبی و قسمتی را با رنگ خوراکی سبز رنگ کنید. مواد آماده شده را داخل یخچال به مدت نیم ساعت نگه دارید. داخل سینی فر را با فویل پوشانده و سپس از مواد آبی و سبز کمی بردارید، اندازه آن تقریبا به اندازه یک عدد گردو باشد، دقت کنید مقدار خمیر آبی رنگ کمی بیشتر از خمیر سبز باشد، سپس مواد را داخل سینی فر با فاصله قرار دهید.

طرز تهیه کوکی های زمین

فر را از قبل روی ۳۵۰ درجه فارنهایت روشن کنید. سینی فر را به مدت ۸ تا ۱۰ دقیقه داخل فر گرم شده قرار دهید. مواد به صورتی که در تصویر مشاهده می کنید روی سینی فر پهن و باز می شود و ترکیب رنگ های آبی و سبز نمایی جالب از کره زمین را به یاد ما می آورد. بعد از مدتی که گفته شد سینی فر را خارج کرده و صبر کنید تا کوکی ها به خوبی خنک شود، سپس آنها را از سینی جدا کنید. با این مقدار موادی که گفته شد تقریبا ۳۶ عدد کوکی آماده می شود.
اگر برای جشن های مربوط به زمین پاک یا جشن های مدرسه این کوکی ها را آماده می کنید، می توانید هرکدام از کوکی ها را داخل طلق گذاشته و با ربان آبی یا سبز آن را ببندید.
طرفداران محیط زیست بارها گفته اند که تنها به یک روز بسنده نکنید و هر روز و هر ساعت به یاد زمین باشید و برای حفظ پاکیزگی آن تلاش کنید. هر فرد و گروهی می تواند با برگزاری مراسم کوچک و بزرگ با ترویج مواردی همچون بازیافت و صرفه جویی، مراقبت از درختان و… قدمی در راه حفظ زمین و محیط زیست بردارد.
آموزش آشپزی تصویری
کارهای هنری در منزل
آموزش آرایش صورت تصویری
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.094 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت