تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

aranika Offline
#1 ارسال شده : 1395/09/14 10:43:42 ق.ظ
aranika

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 9
مکان: تهران

شاید بارها برای شما هم اتفاق افتاده باشد که وقتی برای خرید یک عطر به فروشگاه می روید به شما تستر آن عطر را پیشنهاد می کنند و می گویند کمی ارزان تر از خود عطر است و ماندگاری بیشتر هم دارد. ما در این وبلاگ قصد داریم تستر های عطر را به چالش بکشیم و ببینیم ماندگاری و قیمت آنها با عطرها چه نسبتی دارند و آیا همه ی عطرها تستر دارند؟


معمولا شرکت های تولید کننده دنیا تستر های عطر را برای تست رایحه عطر تولید می کنند تا مشتریان در فروشگاه های عطر قبل از خرید آن را تست کنند و بعد از آن عطر را سفارش دهند. به اینصورت که شما اگر فروشنده عطر و ادکلن باشید با خرید دوازده عدد از یک مدل عطر یک تستر رایگان از شرکت دریافت می کنید که با دوازده عطر شما در مجموع سیزده عطر به شما تحویل خواهد شد که یکی از آنها به عنوان تستر رایگان است. اما در ایران تسترها خرید و فروش می شوند البته با قیمتی کمتر از خود عطر و استقبال خوبی هم دارد.


بعضی از عطرها اصلا تستر ندارد و شما برای تست آن باید به صحبت های فروشنده و یا رایحه آن در اینترنت اکتفا کنید که معمولا انتخاب خوبی از آب در میاد.


تستر های عطر با جعبه های سفید که اصلا شبیه به جعبه عطر نیستند و سلفون ندارند اما رایحه آنها دقیقا مانند همان عطر است. برای توضیح بیشتر باید اینطور بیان کنیم: انگار شما یک عطر خریدید که جعبه سفید دارد و سلفون ندارد ولی عطر ارجینال است. اگر بیشتر دقت کنید روی جعبه تستر ها نوشته شده برای فروش نیستند اما در ایران تستر ها را می فروشند.


تستر های عطر تقلبی نیستند و ماندگاری بیشتری نسبت به عطر ندارند، تنها تفاوت آنها با عطرهای معمولی نوع بسته بندی و قیمت آنها است. قیمت تستر های عطر کمتر از خود عطر است و اگر شما برای خودتان عطر خرید می کنید بهتر است تستر بگیرید با قیمت کمتر از عطر و همان ماندگاری، اما اگر برای هدیه عطر می گیرید تستر به دلیل بسته بندی ساده ای که دارد مناسب هدیه نیست.


تسترها چون سلفون و بسته بندی ندارند قبل از خرید آن در فروشگاه یکبار اسپری کنید و اگر رایحه ای احساس نکردید بدانید که حتما قبلا اسپری نشده است و بعد از حصول اطمینان خرید کنید.


برای خرید تستر های عطر با فروشگاه آرانیکا تماس بگیرید و سفارش دهید. ما بعد از بررسی موجودی و قیمت به شما اطلاع خواهیم داد.


لینک منبع:عطروادکلن آرانیکا
http://aranika.com/
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.705 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت