تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

sitecode Offline
#1 ارسال شده : 1395/09/13 01:12:19 ب.ظ
sitecode

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 220
مکان: tehran

2 تشکر دریافتی در 2 ارسال
سایت اینترنتی چیست ؟



سایت اینترنتی چیزی است که همه جای دنیا برای شما قابل دسترسی است با دنیایی از تصاویر ، متون ، زیبایی ها ، تصاویر متحرک ، لینک ها ، فایل ها و … به واقع این اعجوبه قرن اخیر چیست ؟ در این مقاله از سری مقالات آموزشی طراحی سایت لیموترش به بررسی این مبحث می پردازیم . اگر بخواهیم روان و ساده در مورد آن صحبت کنیم یک وب سایت در واقع بخشی از هارد یا رایانه شخصی دیگر است که اطلاعاتی درون آن قرار داده اسن و با یک لینک به شما اجازه دسترسی به آن اطلاعات را می دهد . حالا نظیر به نظیر مفاهیم را بررسی می کنیم .

طراحی سایت

شما آدرس سایت را وارد می کنید که این آدرس به کد آی پی (IP) تبدیل می شود ، کد آی پی همان لینکی است که آن شخص قرار داده تا شما با کلیک بر روی آن به هارد وی دسترسی پیدا کنید . پس از وارد کردن آدرس و زدن کلید اینتر شبکه به صورت خودکار آی پی سایت را یافته و شما را به آن صفحه هدایت می کند یعنی به طور خودکار لینک هارد آن شخص را یافته و روی آن کلیک می کند تا شما داخل فضای هارد شوید .

بعد از وارد کردن نام سایت صفحه اصلی باز می شود با تنوع گوناگونی از طرح ها ، رنگ ها ، نوشته ها و زیبایی های خاص خود ، اینجا در واقع شما پنجره اصلی هارد را می بینید البته کمی زیبا تر نه به این صورت ساده ای که همه پوشه کنار هم قرار گرفته باشند و کل امکانات شما در حد تغییر آیکن و چینش پوشه ها باشد . شما در یک طراحی سایت بر روی لینک ها کلیک می کنید و به صفحات یا سایت های دیگر می روید یا حتی چیز هایی را دانلود می کند ، در واقع شما بر روی پوشه ها و یا لینک هاردی دیگر در آن هارد کلیک کرده و به داخل پوشه می رود که باز طرح و نقشی برای خود دارد و یا بر روی یک فایل کلیک می کنید ، پس فایل برای شما باز می شود و با کپی آن فایل از هارد وی به هارد خود انجام می دهید که در واقع آن را دانلود نموده اید .

طراحی سایت

حتما می پرسیید سایت ها همه ساعات در دسترس اند ، مگر م شود شخص رایانه اش را دائما روشن نگه دارد ، خب اینجا ما رایانه های بزرگی داریم که همیشه روشن هستند و هر کس می خواهد اطلاعاتش را با بقیه به اشتراک بگذارد بخشی از فضای آن رایانه بزرگ ر اجاره می کند و اطلاعاتش را آنجا قرار می دهد .

همان طور که می بینید حالا دیگر یک سایت اینترنتی یک دنیای پیچیده برای نیست و می توانیم ببینیم که چه پایه ساده ای دارد .

تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.715 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت