تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

zahrarostami69 Offline
#1 ارسال شده : 1395/04/19 12:16:36 ق.ظ
zahrarostami69

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 44

1 تشکر دریافتی در 1 ارسال
۱٫عکاسی از حیوانات خانگی

آیا تا به حال با یک دوربین دیجیتالی سرو کار داشتید ، و عشق به اینکه از حیوانات خانگی عکس بگیرید؟ این

نوع عکاسی می تواند برای شما کسب وکار خوبی را به ارمغان آورد. مهم ترین چیز درایجاد این شغل داشتن سبکی از عکاسی به شیوه ای جدید از حیوانات خانگی است مانند عکاسی از سگ های خانگی .

“مارک مک کوئین” صاحب سبک عکاسی phoDOGraphy در شهر نیویورک متخصص عکاسی از سگ های خانگی می گوید: در گرفتن این نوع عکس ها بایستی صبور و بردبار باشید تا لحظات جالب و زیبای را شکار کنید. عکاسی از حیوانات می تواند با در نظر گرفتن هزینه ها از سوژه های خارج از استودیو و در فضای طبیعی و در محیط های منحصر به فرد و در نورطبیعی و کمی کنترل محیط گرفته شود. و یکی دیگر از روش های کنترل هزینه کرایه کردن دوربین های گران قیمت دیجیتالی به جای خریدن آن است.

نگهداری کردن حیوانات خانگی
سرویس دادن برای نگهداری موقت حیوانات از خدماتی است که شما می توانید به عنوان یک کسب وکار خانگی با سرمایه کم شروع کنید. اما مهم ترین مطلب این است که شما اعتبار انجام این کار را داشته باشید مبنی بر اینکه قبلا تجربه نگهداری حیوانات خانگی را داشته اید و یا در مراکز درمانی و بیمارستان ها ویا کلینک های دامپزشکی سابقه ی کار داشته باشید مبتنی براین که با حیوانات خانگی آشنای کامل دارید. بطوریکه بتوانید از سازمان حمایت از حیوانات کشورتان جواز و گواهی کاری در مورد کار کرد با حیوانات خانگی را دریافت کنید تا مشتریان با اطمینان خاطر به شما مراجعه کنند، زیرا حیواناتی که نزد شما برای نگهداری سپرده می شود حکم کودکان آنها را دارد . در شروع پذیرش این حیوانات بهتر است در ابتدا با صاحب حیوان و خود حیوان به طور مستقیم ملاقات داشته باشید وضمن پرسیدن سوالات برا ی بیشتر آشنا شدن با خصوصیات اخلاقی حیوان بتوانید بهترین سیاست کاری خود را پیش ببرید. در نظر داشته باشید چه خدماتی را بایستی به آنها ارائه دهید از جمله نگهداری شبانه روزی در بعضی مواقع یا برای پیاده روی به همراه حیوان بودن و غیره . البته سیاست کاری ایجاب می کند که پرونده ای از حیوان و ثبت اطلاعات مربوط به مشتری و صاحب آن و هزینه های ارائه شده و خدمات مربوط به آن گزارش شود. یادتان باشد که هزینه های بیمه درمانی در مواقع ضروری و کمک های اولیه جزو هزینه های اجباری محسوب شود.

۳٫سبد های هدیه برای حیوانات خانگی

تزئین و ساخت سبد های هدیه برای حیوانات خانگی یکی از کسب و کارهای فانتزی و جالب برای کسب درآمد است . شما می توانید با انتخاب بسته های غذای مانند بیسکویت های مخصوص حیوانات و یا بسته های تنقلات و اسباب بازی های مخصوص حیوانات سبد های زیبای با تزئینات جالب درست کنید که می تواند ایجاد درآمد کند. حتی سبدهای تشکیل شده از مواد شویند مانند شامپو ها و شانه ها و وسایل لازم برای حیوانات خانگی و غیره را می توانید با تزئینات رنگی وزیبا برای فروش بسازید. حتی می توانید برای مشتریان تان حق اشتراک ایجاد کنید و ماهانه یا سالانه محصولات مورد نیاز حیوانات آنها را ارسال کنید. و برای اینکه بتوانید محصولات و نوع خدمات خودتان را به تبلیغ بگذارید می توانید از رسانه های اجتماعی مانند سایت های اینترنتی و یا حتی توییتر و اینستگرام وغیره استفاده کنید تا نام تجاری خودتان را به همگان معرفی کنید.

طراحی و دوخت لباس و تزئینات برای حیوانات خانگی
شما میتوانید با ایده گرفتن از طراحی ودوخت لباس های زنانه برای حیوانات خانگی از جمله سگ ها و گربه ها و غیره شروع به تولید لباس کنید. دوخت کت و ژاکت یا لباس خواب همچنین لباس های فانتزی برای بعضی مراسم وجشن ها وعید ها مثل هالووین وازاین قبیل می تواند بسیار ایجاد درآمد کند. در حال حاضر یکی از برندهای معروف در آمریکا به نام Madelena Perrell از این طریق یک کسب وکار موفق ایجاد کرده است. توجه داشته باشید که حیوانات کوچک خانگی در فصل های گرم وسرد و در زمستان بسیار نیازمند این گونه وسایل هستند، بنابر این بازار بسیار خوبی برای ارائه این گونه محصولات وجود دارد. در مورد این چنین ایده ها بایستی نسبت در موضوعات حیوانات خانگی هوشمند باشید. به عنوان مثال : Lucy & Co شرکتی که متخصص برند لباس های حیوانات خانگی است محصولات مختلفش را از طریق نمایش در فیسبوک و رسانه های اینچنینی معرفی می کند.

تنقلات غذای به عنوان جایزه برای حیوانات خانگی
حیوانات خانگی مانند سگ ها و گربه ها گاهی سزاوار گرفتن جایزه از صاحبان خودشان هستند. بخصوص برای کارهای بامزه و یا یادگیری و انجام بعضی کار ها که قابلیت انجام آن را پیدا می کنند بایستی جایزه دریافت کنند . بنابراین ایده راه اندازی فروش این گونه تنقلات و غذا های مکمل و ویتامین ها ی غذای منحصر به فرد است . البته توجه داشته باشید که دانستن موضوعات واطلاعات مر بوط به سلامتی حیوانات خانگی می تواند منبع خوبی برای ارائه محصولات مربوط به سلامتی و تغذیه حیوانات خانگی می باشد. این گونه اطلاعات و شناخت عادات غذایی حیوانات خانگی برای انتخاب غذا های مورد علاقه و پرفروش موثر است به عنوان مثل : سگ ها از خوردن سیر و پیاز و اوکادو بیمار می شوند.

صاحب بزرگترین فروشگاه زنجیری در مورد نان و ییسکویت سگ می گوید: سه ماه طول کشید تا من توانستم یک نانوای برای پخت نان و بیسکویت سگ باز کنم و در اوایل همه به این فکر من به عنوان یک ایده احمقانه می خندیدند. ولی اکنون بیش از ۱۰۰ فروشگاه زنجیری در سراسر کشور برای من درآمد سرشاری را از این طریق سرازیر می کند. البته قبل از اینکه وارد این رشته کاری شوم به عنوان مدیریت رستوران کار می کردم. او اضافه می کند شما به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک می بایست همه چیز را در مورد زمینه کارتان بدانید و قادر به انجام هر کاری که در توسعه وپیشرفت کار لازم است باشید.

۶٫مربی حیوانات خانگی

اگر شما به دنبال کمک به صاحبان حیوانات خانگی هستید، یک مربی حیوان خانگی شدن راه بسیار خوبی برای انجام این کار است.

به منظور ایجاد این کسب و کار موفق، در کلاس های آموزش رسمی که به صورت آنلاین توسط افراد حرفه ای ارائه می شوند شرکت کنید. البته برای شناخت بهتر حیوانات خانگی بهتر است از نزدیک مدتی با هر نوع که می خواهید مربی آن شوید آشنا چیدا کنید و رفتارهای آنها را زیر نظر بگیرید تا تجربه واقعی داشته باشید. حتی خواندن کتاب های مربوطه بسیار مهم است، به عنوان مثال یک مربی ماهر به نام “کاپلان” توصیه می کند: هر کسی که به دنبال تبدیل شدن به یک مربی خوب هست باید زمانی در اطراف حیوان مورد نظر به عنوان مثال سگ وقت صرف کند تا با یادگیری الگوهای رفتاری طبیعی حیوان آشنا شود .

داوطلب کار کردن در یک پناهگاه، حیوانات یا کار با یک گروه نجات، حتی تماشای حیوان خانگی دوستان و خانواده. یا کار کردن یک فروشگاه حیوان خانگی بسیار مفید می باشد.

بازاریابی برای فروش حیوانات خانگی
همه ایده کسب و کار های ذکر شده در یک چیز مشترک هستند: آنها نیاز به بازار عرضه میباشند. قرار دادن استعدادهای بازاریابی خود و بکار گیری از این استعدادها به خوبی به صاحبان کسب و کار در زمینه فروش حیوانات خانگی کمک می کند.

“اریک سیو”، مدیر عامل یک شرکت بازاریابی دیجیتال، می گوید: شما می توانید در ه رزمینه ای موفق شوید اگر یک متخصص بازاریابی داشته باشید: “نکته اصلی این است که جمع آوری همه موارد و شناخت بازار در این زمینه در درجه اول است.” او همچنین می گوید: به عنوان یک متخصص بازاریابی، بهتر است ما به هر دو پلت فرم حرفه ای توجه داشته باشیم. از رسانه های اجتماعی و وب سایت ها برای تبلیغ مهارت های خود استفاده کنیم.

کسب و کار بازاریابی خود را می توانید از طریق خدمات زیر را ارائه دهید: مربی بازاریابی با تمرکز خاص بر رسانه های اجتماعی، تجزیه و تحلیل SEO و استراتژی، ساختن و تعمیر و نگهداری وب سایت، وبلاگ نویسی و غیره برای جذب مشتری حیوانات خانگی را می توانید به مشتریان پیشنهاد دهید.

منبع :Entrepreneur
تبلیغات
novinmarketing Offline
#2 ارسال شده : 1395/07/19 05:20:54 ب.ظ
novinmarketing

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 316
مکان: تهران

leevsha Offline
#3 ارسال شده : 1395/11/08 07:55:50 ب.ظ
leevsha

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 5

rainboy75 Offline
#4 ارسال شده : 1396/02/04 04:53:37 ب.ظ
rainboy75

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3

tabrizsan Offline
#5 ارسال شده : 1396/03/10 10:05:13 ق.ظ
tabrizsan

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 36
مکان: ukyty

ممنون از مطلب خوبتون
tabrizsan Offline
#6 ارسال شده : 1396/03/24 09:45:09 ق.ظ
tabrizsan

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 36
مکان: ukyty

متن جالبی بود ممنون
parsian Offline
#7 ارسال شده : 1396/03/24 09:47:20 ق.ظ
parsian

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 34
مکان: ukyty

خیلی خوبه ک از حیوانات عکس بگیری ولی من تا حالا نگرفتم
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.153 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت